• Ja, mijn uberlovestory is in de maak. Maar ik heb een hoofdrol nodig, een meisje van 17 jaar. Ik kies de leukste uit.

    Naam:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:


    Your make-up is terrible

    Naam:Nika Peary
    Karakter:Lief spontaan verlegen HYPER soms bitchy grappig vrolijk stil [soms] soms onbeschoft[vaak dus]behulpzaam kan heel heel heel erg gemeen zijn
    Foto:komt nog
    Extra: Hi ik ben Nika en ik ben 17 jaar Ik doe vaak leuke dingen en geef veel om mensen verder heb ik niks veel te vertellen

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 22:26 ]


    I Got My Party Tonight<33

    Naam: Alyson James
    Karakter: Behulpzaam, begripvol, vertelt nooit iets door wat niet mag, soms verlegen, lief, koppig, ...
    Foto: http://www.shearimagehairsalon.com/images/brown_hair_specials.jpg
    Extra: Speelt piano, en maakt zelf liedjes.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Naam: Michiko Ai
    Karakter: Vrolijk, Verlegen tegenover onbekende mensen, Druk bij bekende mensen, Altijd vrolijk, Aardig tegen vriend&vijand proberen te zijn.
    Foto:http://eb.img.v4.skyrock.net/eb4/scene--queen/pics/2436447229_2.jpg
    Extra: Soms té hyper.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 22:20 ]

    Naam: Anouk Szabó
    Karakter: Verlegen bij vreemde, lief aardig en hyperactief bij vrienden en familie.
    Foto: Ik zit op mijn iPod dus pak mijn profiel foto maar.
    Extra: Is op zoek naar de ware. Schrijft muziek stukken.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 22:16 ]


    -

    Naam: Lou-Grace Naughton
    Karakter: creatief, koppig, eigenwijs, stil, in zichzelf gekeerd, lezer, behulpzaam, verlegen, betrouwbaar, gevoelig,
    Foto: deze of deze
    Extra: Heeft een goede stem en kan prachtig piano spelen. Iets wat men niet van haar zou verwachten, omdat ze zo stil en verlegen is. Wanneer ze leest, verplaatst ze zichzelf zodanig in het boek, waardoor ze niets van de buitenwereld verneemt en dat soms voor verwarring kan zorgen. Ze woont bij haar tante en nonkel, omdat haar moeder drie jaar geleden overleden is en haar vader niet meer voor haar wou/kon zorgen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 22:22 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam: Renée Mika Lovely.
    Karakter: Lief, droog, behulpzaam, grappig, vrolijk en niet op haar mondje gevallen.
    Foto: Komt.
    Extra: Ze is erg creatief aangelegd en kan fantastiscg zingen, piano spelen, gitaar spelen en foto's maken. Zingen, piano spelen, gitaar spelen en foto's maken zijn dan ook haar hobby's. Ze is vaak te vinden achter de zwarte piano in de huiskamer en ander is zo boven met haar gitaar bezig. Ze gata nooit zonder fototoestel de deur uit. Ze leeft in een erg hecht en gezellig gezin. Ze is erg sociaal aangelegd en heeft dus ook veel vrienden op school eigenlijk is er niemand die haar niet mag. Iedereen kent haar behalve de jongen die zij wil leren kennen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Neem deze het liefst en anders is deze ook goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jij kwam het dichts in de buurt van wat ik wilde hebben ^^


    Your make-up is terrible

    Oeh nice :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.