• Dreaming about death

    Melody en Music zijn een tweeling van 17 jaar oud. Aangezien ze geen ouders meer hebben wonen ze in een weeshuis midden in Berlijn. Ze zijn geen gewone meisjes. Snacht's krijgen ze dezelfde dromen, op een nacht dromen ze dat Tom en Bill Kaulitz omkomen bij een auto-ongeluk. Ze zijn geen fan van hun maar besluiten ze toch te helpen. maar het moeilijkste is. hoe komen ze uit het strenge weeshuis?. en hoe krijgen ze Bill en Tom in veiligheid?. Het word een race tegen de klok. zullen ze optijd zijn?.en wat als de dood achter hun aankomt?..

    ik heb nog wat rollen nodig

    De beste vriendinnen zitten beide samen met Music en Melody in het weeshuis! krijgen waarschijnlijk later iets met Georg of Gustav.
    Vriendin1: bezet door Chevy
    Vriendin2:bezet door blubberds

    De pestkop van het weeshuis, pest en plaagt iedereen, ze heeft hulp van haar twee vriendinnen:
    pestkop: bezet door Rugzak
    Vriendin1:bezet doorTranquillity
    vriendin2:

    weet je zelf een rol, meld het! en mag jij misschien met je zelfverzonnen rol in mijn verhaal spelen

    Naam: *voor(tussen)achternaam*
    geslacht:
    leeftijd:
    lengte:
    tekstje: *bv.waarom je in het weeshuis zit*
    foto:

    Proloog staat online!
    proloog

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 16:10 ]

    De pestkop van het weeshuis! =D

    Naam: Mitchy Elle Noway
    geslacht: Vrouwelijk
    leeftijd: 17
    lengte: 1. 73
    tekstje: Nouw, Mijn naam is Mitchy Elle.
    En zit al sins kinds af aan in een weeshuis.
    Jha, mij ouders waren te lui om me op te voeden, en hun verslafingen maakte het er ook niet beter op.
    Ik heb het hier eignelijk wel prima. Ookal kan ik sommige mensen niet uit staan.
    Maar ik heb hier natuurlijk ook vrienden, en dat is hetgene wat je hier nodig heb, aangezien je anders je leven neit door komt.
    foto: Klikk.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 18:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik de vriendin van Bill zijn?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Chevy schreef:
    Mag ik de vriendin van Bill zijn?


    Sorry maar die hield ik achterwegen voor Music of melody :$
    Misschien kun je een andere rol verzinnen die met Bill te maken heeft??

    Bedankt voor de rol!! =D
    En snel veder met het verhaal,^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    Bedankt voor de rol!! =D
    En snel veder met het verhaal,^^

    graag gedaan ;)
    x

    Rol: Sorry niet kijken naar mijn bericht van mag ik mischien met bill ik las het even verkeerd ik wil met Georg als het kan?
    Naam: Kiki Serena Monday.
    geslacht:Meisje.
    leeftijd:19.
    lengte: 1.72.
    tekstje: Hooi ik ben Kiki Serena Monday ,Maar noem me maar gewoon Kiki hoor,Ik ben 19 jaar.Ik zit in het weeshuis omdat mijn ouders niet voor mij kunnen zorgen,Ze zitten alle twee zwaar aan de drugs en drank.Ik ben zelf hier heen gekomen omdat ik het niet meer aan kon zien en voor beterezorg natuurlijk,
    Nouja dit was het wel z'n beetje,

    foto:Foto.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    Sorry maar die hield ik achterwegen voor Music of melody :$
    Misschien kun je een andere rol verzinnen die met Bill te maken heeft??


    Nee ik had het verkeerd begrepen mag ik dan mischien met Georg?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Chevy schreef:
    (...)

    Nee ik had het verkeerd begrepen mag ik dan mischien met Georg?


    oke ;)

    rol maakt niet uit?


    Naam: *voor(tussen)achternaam*: christiane MacDiubh
    geslacht: vrouwelijk
    leeftijd: 17
    lengte: 1.72
    tekstje: *bv.waarom je in het weeshuis zit*: hallo, ik ben Christiane MacDiubh. Ik ben een 17 jaar oud meisje uit Berlijn. Allebei mijn ouders waren verstrikt in het wereldje van drugs en zijn bijde op mijn 6de vermoord, ik was toen zwaargewond, maar heb het overleefd. Ik leefde een tijdje bij mijn grootmoeder, maar toen zij stier werd ik in een weeshuis geplaatst. Ik denk dat ik toen een jaar of 11 was. Iedere keer als ik in de spiegel kijk, zie ik alles weer voor mijn ogen afspelen, ik ben dan ook voor mijn leven getekend, ik heb een groot liteken van mijn wangtot mijn keel lopen. In ieder geval had ik geen gewelidige jeugd.
    -x-
    foto:http://www.cardea.nl/CmsData/images/220/meisje16jaar.jpg
    (alleen heeft ze dan een liteken)


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    ff tussendoor: denk dat die titel moet zijn: Dreaming About Death. Ik denk dat je 'the' wel weg kan laten ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vriendin Pestkop
    Naam: Marthe Jûnesse
    geslacht: vrouw
    leeftijd: 17 Jaar
    lengte: 1.73 meter
    tekstje: Ik ben in het weeshuis terecht gekomen doordat mijn ouders me als baby in de steek hebben gelaten. Eerst hadden mensen me voor hun deur gevonden, maar ik voelde me er niet goed en sloot me meer een meer van de wereld af. Ze behandelden me slecht, waardoor ik niemand meer kon vertrouwen, van niemand meer kon gaan houden. Ik stapte naar de politie, die me weer in een pleeggezin wilde stoppen, maar ik koos gewillig voor een weeshuis. Voor even, om die wereld te leren kennen en dan zag ik wel weer. Nu vind ik het hier heerlijk. Ik heb twee beste vriendinnen en ik hou van ze, vooral omdat wij met zijn drietjes een beetje de leiding hebben in het weeshuis. Tegenover de andere bewoners dan. Het kan me eerlijk gezegd niet schelen wat mensen over me vinden of denken. Ik ben ik en dat zal niet veranderen.
    foto: Voor Marthe, klik hier

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 21:04 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aurelia schreef:
    ff tussendoor: denk dat die titel moet zijn: Dreaming About Death. Ik denk dat je 'the' wel weg kan laten ;]


    oke thx!
    ja mijn engels is slecht haha ^^