• Helleu~

Ja, en jullie niet hé? Ik heb woensdag dus lekker vrij, geen school. En dat had ik vrijdag ook al niet, damn wat is mijn school toch geweldig. Nou nee dus. Het is mijn dorp dat zo geweldig is want woensdag is het jaarmarkt, dan komen er allemaal van die schapen en geiten en paarden en zo en dan komen ze die keuren of zoiets. En daarom hebben wij dus vrij, omdat het jaarmarkt is :Y) En het is ook nog eens kermis, en dat is gewoon geweldig want dan kan ik een suikerspin eten en op de attracties gaan zonder dat iemand me gaat aankijken alsof ik spijbel of zo.

Dat moest ik even meedelen, wees nu maar allemaal jaloers.

xoxo'

zo'n dag heb ik ook één keer per jaar :']

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

:|
    ik moet die dag van 8:10 tot 16:30
    IK HAAT JOU (huil)

Life is hard and then we die

PUKKELxDING schreef:
    :|
    ik moet die dag van 8:10 tot 16:30
    IK HAAT JOU (huil)

o.o
    dat is wel heeeeeeel lang ;o ik moet normaal van 8.30 tot 12.05 ;o

aaaaaaaaaaaaah vet, waarom hebben wij dat nou nieet:X

Ik had lekker vandaag vrij.
    En woensdag heb ik maar een halve dag school (;

Never say you're happy, when your eyes still cry.

Biatch (nerd)
    lol nee, maar ik had zaterdag 3 oktober/Leidens Ontzet en dan is er een heeeeele grote kermis :3 en meestal krijgen we vrij omdat iedereen dood is de dag erna, maar dit jaar viel het op een zaterdag :(

There are several things that I have been doing wrong.

Ik heb vrijdag vrij en 19 oktober opnieuw. :Y)

[ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 20:29 ]

ik ben lekker Wél vrij woensdag ^^

I solemny swear i am up to no good

-is jaloers-
    En ik moest vanmorgen het eerst uur nablijven omdat ik niet na school wou komt die kut leraar niet. Ik ga juist extra naar school en jij hebt een dag vrij. ):

[ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 18:32 ]

when words fail, music speaks.

Ik had vandaag lekker vrij. (nerd)

hoi, jij bent leuk.

vulnerable schreef:
    Ik had vrijdag geen school en vandaag ook niet. En ergens volgende week ook niet (cat)

ik had maandag ook geen school(cat)

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

IK HEB MORGEN OOK VRIJ :Y)
    Maar ik ga met een vriendin naar het textielmuseum voor een onderzoek op school :'D Nouja, tussen de oudje en apparaten rondlopen is ook een leuke manier om je vrije tijd te besteden, toch. :9~

Everything means nothing, if I ain't got you.

-Is niet jaloers-
    Want ik heb de eerste 5 vrij
    Dan 4 uur school en dan 3D Concert TH en cherised meeten das veel leuker dan een vrije dag(puh)

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Ik had maandag vrij :Y)

Happiness hit her like a train on a track

Ik heb vandaag ook geen school gehad :Y)

Just a simple "I love you" (: