• ik ben zo mega verliefd op een jongen in mijn klas... we zijn hele goede vrienden (H) hoe kan ik indruk maken?


    all i need is love, all i get is homework

    Laten zien dat je hem leuk vind natuurlijk ^^, maakt denk ik niet uit hoe

    Snor schreef:
    laat een scheet. (cat) Grapje. Nee, ik zou gewoon complimentjes geven of lachen als hij een grapje maakt. [en nee, niet overdreven, want dan gaat hij je oerstom vinden] Het schijnt dat hij zich dan stoer voelt, door jou! een daarom gaat hij zich leuker vinden, maar jou ook!


    aan het begin (toen ik hem leerde kennen) toen deed hij vaak van... ieuw... tegen mij maar nu doet ie heel anders veel liever zo gezegt...


    all i need is love, all i get is homework

    Je moet gewoon eens met hem praten.
    Zeggen wat je voor hem voelt.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Nou .. Probeer gewoon jezelf te zijn, plaag hem een beetje. Wees gewoon jezelf. Maar, probeer je niet extra op te maken, want, daar knappen jongens op af. Geef hem af en toe een complimentje over een trui of zo, die je wel mooi vind. En, zoals Snor zegt; lach met je grapjes, maar niet overdreven.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Sabotage schreef:
    Je moet gewoon eens met hem praten.
    Zeggen wat je voor hem voelt.


    No Never! moet geheim blijven :$


    all i need is love, all i get is homework

    Ga met hem naar de bios met een beeje een zwijmelfilm. Een goeie basis als je verder wil. En vaak geeft het donker ook een beetje een intieme sfeer. Koop een grote bak popcorn en wie weet raken jullie handen mekaar wel :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Goede vrienden.... Je moet er eerst achter komen of hij je niet alleen als vriend ziet... maar ja ik weet niet hoe? gewoon veel kletsen en veel naar 'm lachen... en idd complimenten geven


    You are beautiful, you are love.