• ik ben zo mega verliefd op een jongen in mijn klas... we zijn hele goede vrienden (H) hoe kan ik indruk maken?


    all i need is love, all i get is homework

    Ehm, nouja, praten met hem?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm, nouja, praten met hem?


    doe ik al heel vaak want we zijn vrienden.... maar ik wil zo graag dat hij mij ook leuk vind


    all i need is love, all i get is homework

    Gewoon jezelf zijn, en zelfvertrouwen hebben. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Gewoon jezelf zijn komt het allemaal goed ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Deathwish schreef:
    Gewoon jezelf zijn, en zelfvertrouwen hebben. :'D


    ben al mezelf... xD maar ik wil meer dan vrienden zijn!


    all i need is love, all i get is homework

    Tips?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 19:17 ]


    all i need is love, all i get is homework

    Hmm, geen idee. Als je écht wat met hem wil, kan je hem eens vragen om samen eens weg te gaan? Naar de bioscoop, een ijsje eten ofzo. (:


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    Hmm, geen idee. Als je écht wat met hem wil, kan je hem eens vragen om samen eens weg te gaan? Naar de bioscoop, een ijsje eten ofzo. (:

    Da's wel een goed idee


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kazumii schreef:
    (...)

    ben al mezelf... xD maar ik wil meer dan vrienden zijn!

    Ga misschien eens samen iets doen, buiten de school ofzo? ^^.


    None but ourselves can free our minds.

    xMelodic schreef:
    Hmm, geen idee. Als je écht wat met hem wil, kan je hem eens vragen om samen eens weg te gaan? Naar de bioscoop, een ijsje eten ofzo. (:


    :S dAt valt teveel op want idereen vind mij en hem een leuk koppel, en hij is niet zo'n typ om weg te gaan met mij


    all i need is love, all i get is homework

    Kazumii schreef:
    (...)

    :S dAt valt teveel op want idereen vind mij en hem een leuk koppel, en hij is niet zo'n typ om weg te gaan met mij

    Nou, ik denk dat als je hem écht leuk wilt en je wilt weten of hij je leuk vind, dat je het zo wel kunt doen. Want het is een subtiele hint.
    Maarja, je hoeft het niet te doen hé, het is maar een idee :')


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    (...)
    Nou, ik denk dat als je hem écht leuk wilt en je wilt weten of hij je leuk vind, dat je het zo wel kunt doen. Want het is een subtiele hint.
    Maarja, je hoeft het niet te doen hé, het is maar een idee :')


    ik ga denk ik gewon afwachten xD


    all i need is love, all i get is homework

    Kazumii schreef:
    (...)

    ik ga denk ik gewon afwachten xD

    Kun je ook doen ;D
    Maar wacht niet te lang, want misschien vindt hij dan wel iemand anders.
    Veel geluk en succes in elk geval (:


    Never run out of reasons to smile...

    Kazumii schreef:
    (...)

    ik ga denk ik gewon afwachten xD

    Ga gewoon met een hele groep naar de bios en zorg dat je naast hem kan zitten zonder dat het opvalt ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    laat een scheet. (cat) Grapje. Nee, ik zou gewoon complimentjes geven of lachen als hij een grapje maakt. [en nee, niet overdreven, want dan gaat hij je oerstom vinden] Het schijnt dat hij zich dan stoer voelt, door jou! een daarom gaat hij zich leuker vinden, maar jou ook!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room