Ik hoop Noa. Omdat zij de enige Belgische nog is, en K3 is tenslotte een Belgische groep. Niet dat ik iets tegen de NL'ers heb, begrijp me niet verkeerd. Maar K3 is een Belgische groep, dus vind ik dat Noa moet winnen.
Conspiracy schreef:
Ik hoop Noa. Omdat zij de enige Belgische nog is, en K3 is tenslotte een Belgische groep. Niet dat ik iets tegen de NL'ers heb, begrijp me niet verkeerd. Maar K3 is een Belgische groep, dus vind ik dat Noa moet winnen.
Vind ik ook. En ik vind dat ook raar dat je dan twee Belgische stemmen hoort zingen en dan zo'n Nederlandse stem ertussen.
Conspiracy schreef:
Eigelijk boeit het me niet, maar ik zou toch het liefst hebben dat Noa wint. Maar ik heb gelezen in een of ander blad dat ze een nederlandse zullen nemen om nog beroemder te worden in Nederland.
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
FIEmadness schreef:
Eigelijk boeit het me niet, maar ik zou toch het liefst hebben dat Noa wint. Maar ik heb gelezen in een of ander blad dat ze een nederlandse zullen nemen om nog beroemder te worden in Nederland.
Oké dat vind ik dus echt belachelijk. En dat is dan nog zacht uitgedrukt.
Veel kans dat het een Nederlandse wordt. Ik bedoel maar, er zijn nog 2 Nederlandsen in, en maar 1 Belgische meer. Ach ja, eigenlijk wil ik Kathleen terug. K3 is K3 niet meer, als er iemand anders in mee speelt. & mijn nichtje vindt dat ook.
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California