• Niet dat ik fan van hen ben,maar tis wel overal int nieuws.
    Wie denk jij dat gaat winnen?
    Noa,Josje of Madelon?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2009 - 20:09 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Geen idee, boeit me niet.
    Niet bot bedoeld!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2009 - 19:49 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Noa,want het clipje was daarstraks op tv,van Mamase,en je hoorde enkel Noa erin zingen,de andere 2 niet:Y)


    everybody needs a song.

    Ik hoop Noa. Omdat zij de enige Belgische nog is, en K3 is tenslotte een Belgische groep. Niet dat ik iets tegen de NL'ers heb, begrijp me niet verkeerd. Maar K3 is een Belgische groep, dus vind ik dat Noa moet winnen.

    het word geen K3 meer

    Ik ga kijke xD
    Ik Vind Josje of Noa xD
    1 van hun moet winne xD we zulle wel zien xD


    Stop wishing, Start doing..

    FurImmerJetz schreef:
    het word geen K3 meer


    Dat was mij ook al opgevallen. K2 & J1 of N1 of M1.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Conspiracy schreef:
    Ik hoop Noa. Omdat zij de enige Belgische nog is, en K3 is tenslotte een Belgische groep. Niet dat ik iets tegen de NL'ers heb, begrijp me niet verkeerd. Maar K3 is een Belgische groep, dus vind ik dat Noa moet winnen.

    Vind ik ook. En ik vind dat ook raar dat je dan twee Belgische stemmen hoort zingen en dan zo'n Nederlandse stem ertussen.

    Boeit me nieeet :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wil Josje !


    -

    Devious schreef:
    (...)
    Vind ik ook. En ik vind dat ook raar dat je dan twee Belgische stemmen hoort zingen en dan zo'n Nederlandse stem ertussen.

    vind ik ook.. xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Conspiracy schreef:
    Ik hoop Noa. Omdat zij de enige Belgische nog is, en K3 is tenslotte een Belgische groep. Niet dat ik iets tegen de NL'ers heb, begrijp me niet verkeerd. Maar K3 is een Belgische groep, dus vind ik dat Noa moet winnen.

    Ik had het niet beter kunnen zeggen.


    we were young but we were blind.

    Ik vind Josje echt wel goed passen (:
    Maar ik zou alleen al voor het belgische Noa nemen. K3 blijft ten slotte en belgische groep.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eigelijk boeit het me niet, maar ik zou toch het liefst hebben dat Noa wint. Maar ik heb gelezen in een of ander blad dat ze een nederlandse zullen nemen om nog beroemder te worden in Nederland.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    FIEmadness schreef:
    Eigelijk boeit het me niet, maar ik zou toch het liefst hebben dat Noa wint. Maar ik heb gelezen in een of ander blad dat ze een nederlandse zullen nemen om nog beroemder te worden in Nederland.

    Oké dat vind ik dus echt belachelijk. En dat is dan nog zacht uitgedrukt.

    Veel kans dat het een Nederlandse wordt. Ik bedoel maar, er zijn nog 2 Nederlandsen in, en maar 1 Belgische meer. Ach ja, eigenlijk wil ik Kathleen terug. K3 is K3 niet meer, als er iemand anders in mee speelt. & mijn nichtje vindt dat ook.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California