Madelon was die van Tilburg,Josje woont in Amsterdam geloof ik (:
En ik wou ook eerst Noa,maar na haar daarnet gehoord te hebben -ze klinkt echt vlaams als ze zingt- ben ik wel blij met de winnares (:
Ik heb gekeken en eigenlijk vond ik ze alle drie heel leuk. Ik vond het erg toen Madelon afviel omdat het zo'n emotioneel moment was, ook voor Kristel en Karen. Eerst dacht ik dat Noa ging winnen en ik had ook een lichte voorkeur voor haar. Maar uiteindelijk ben ik ook wel blij met Josje. Ik ben ervan overtuigd dat de beste heeft gewonnen en dat ze een waardige opvolger wordt voor Kathleen. En ik denk dat de kinderen Josje ook heel leuk gaan vinden!
Noah98 schreef:
Ik heb gekeken en eigenlijk vond ik ze alle drie heel leuk. Ik vond het erg toen Madelon afviel omdat het zo'n emotioneel moment was, ook voor Kristel en Karen. Eerst dacht ik dat Noa ging winnen en ik had ook een lichte voorkeur voor haar. Maar uiteindelijk ben ik ook wel blij met Josje. Ik ben ervan overtuigd dat de beste heeft gewonnen en dat ze een waardige opvolger wordt voor Kathleen. En ik denk dat de kinderen Josje ook heel leuk gaan vinden!
Madelon was veeeeeeeeeel leuker
Wedden dat ze over een jaartje weer uit elkaar gaan? Dit gaat niet werken zo.
Josje was te, ehm. hard Nederlands.
En Noa was zo'n onbetrouwbare trut. Zij was meer iets voor Paris Hilton; My New BFF. -.-
[ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 10:07 ]
Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.
'k vind het spijtig dat de Vlaamse niet is gewonnen, niets slechts over Nederlanders, maar 'k weet niet of twee Vlaamse uitspraken echt samengaan met het Nederlandse accent.
If you had never come out of the blue, I would've stay
I really don't care.
Maar weetje, ik snap gewoon niet waarom ze er niet gewoon mee stoppen. Ik bedoel, Karen en Kristel zijn ook de jongsten niet meer, en dan lopen ze met van die staartjes op hun hoofd. Vind ik echt debiel. x]
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
Felicitous schreef:
I really don't care.
Maar weetje, ik snap gewoon niet waarom ze er niet gewoon mee stoppen. Ik bedoel, Karen en Kristel zijn ook de jongsten niet meer, en dan lopen ze met van die staartjes op hun hoofd. Vind ik echt debiel. x]
Uhu, over een jaar of tien zijn ze zowiezo te oud en dan is het 'K1 zoekt K3'. ><