• Niet dat ik fan van hen ben,maar tis wel overal int nieuws.
    Wie denk jij dat gaat winnen?
    Noa,Josje of Madelon?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2009 - 20:09 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik wou Noa.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    jeeej;D


    Stop holding me under and let me breathe.

    Josje was gewoon de beste! Hellyeah; ik heb stiekem gestemd ;X

    Ik heb gekeken!
    Ik vond dat Madelon moest winnen..
    die vond ik het er het best bij passen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Madelon was die van Tilburg,Josje woont in Amsterdam geloof ik (:
    En ik wou ook eerst Noa,maar na haar daarnet gehoord te hebben -ze klinkt echt vlaams als ze zingt- ben ik wel blij met de winnares (:

    x


    everybody needs a song.

    Ik heb gekeken en eigenlijk vond ik ze alle drie heel leuk. Ik vond het erg toen Madelon afviel omdat het zo'n emotioneel moment was, ook voor Kristel en Karen. Eerst dacht ik dat Noa ging winnen en ik had ook een lichte voorkeur voor haar. Maar uiteindelijk ben ik ook wel blij met Josje. Ik ben ervan overtuigd dat de beste heeft gewonnen en dat ze een waardige opvolger wordt voor Kathleen. En ik denk dat de kinderen Josje ook heel leuk gaan vinden!

    Ik vond dat noa moest winnen

    k3 is een belische groep


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Haha met de namen klopt het dan niet meer!!! Ze zouden hun naam moeten veranderen. Toen met popstars: A3 !!! HahahahaxD

    Noah98 schreef:
    Ik heb gekeken en eigenlijk vond ik ze alle drie heel leuk. Ik vond het erg toen Madelon afviel omdat het zo'n emotioneel moment was, ook voor Kristel en Karen. Eerst dacht ik dat Noa ging winnen en ik had ook een lichte voorkeur voor haar. Maar uiteindelijk ben ik ook wel blij met Josje. Ik ben ervan overtuigd dat de beste heeft gewonnen en dat ze een waardige opvolger wordt voor Kathleen. En ik denk dat de kinderen Josje ook heel leuk gaan vinden!




    Goed gezegt(Y)_O_

    Madelon was veeeeeeeeeel leuker (cat)
    Wedden dat ze over een jaartje weer uit elkaar gaan? Dit gaat niet werken zo.
    Josje was te, ehm. hard Nederlands.
    En Noa was zo'n onbetrouwbare trut. Zij was meer iets voor Paris Hilton; My New BFF. -.-

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 10:07 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    'k vind het spijtig dat de Vlaamse niet is gewonnen, niets slechts over Nederlanders, maar 'k weet niet of twee Vlaamse uitspraken echt samengaan met het Nederlandse accent.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Josje ! Josje ! Josje ! :Y)
    ik ben zooooo blij dat ze gewonnen is^^


    Just a simple "I love you" (:

    DryYourEyes schreef:
    JOSJEEE ;D


    None but ourselves can free our minds.

    I really don't care.
    Maar weetje, ik snap gewoon niet waarom ze er niet gewoon mee stoppen. Ik bedoel, Karen en Kristel zijn ook de jongsten niet meer, en dan lopen ze met van die staartjes op hun hoofd. Vind ik echt debiel. x]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Felicitous schreef:
    I really don't care.
    Maar weetje, ik snap gewoon niet waarom ze er niet gewoon mee stoppen. Ik bedoel, Karen en Kristel zijn ook de jongsten niet meer, en dan lopen ze met van die staartjes op hun hoofd. Vind ik echt debiel. x]

    Uhu, over een jaar of tien zijn ze zowiezo te oud en dan is het 'K1 zoekt K3'. ><