• Niet dat ik fan van hen ben,maar tis wel overal int nieuws.
    Wie denk jij dat gaat winnen?
    Noa,Josje of Madelon?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2009 - 20:09 ]


    I need you like a heart needs a beat

    ik wou dat madelon gewonne had zij past er het beste bij!!! maar ik vind josje ook goed! WANT NOA IS ECHT EEN SOORT KOPIE VAN PARIS HILTON!!! dat past niet bij k3


    DUDE! Get a life!!!

    vind ik zoo kut! ik begin plots te twijfelen: mmm nee Noa..nee Madelon ..najah zolang het maar niet Josje is..

    mr als K2 dan mocht kiezen wist ik sowieso al dat het Josje ging zijn, was duidelijk dat ze dr 'n beter contact mee haddn dan met Noa. mr ik vind Josjes stem het minst passn bij die van hun & ik vind het plaatj ni kloppn xp
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik vind haar niet echt bij K3 passen, maar ja. Het boeit me niet echt :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind Josje een verdiende winnaar! Ik vind dat haar stem goed past bij de rest en ze ziet er leuk uit enzo :'D


    - hoi ;D

    Noa, Josje en Madelon hadden beter zelf de nieuwe K3 gevormd. Als je hen zo samen ziet optreden met Karen en Kristel zie je zo hard het contrast van het jonge fitte meisje met de goede stem en de twee oudere niet zo fitte met ook niet zo'n geweldige stem :x


    You're a star in heaven.

    Ja hé. Die sfeer van Kathleen is er niet meer. Klinkt heel raar, maar vind dat K3 eigenlijk niet meer bestaat. Want niet bot bedoeld, maar al die meiden doen nu alleen wat Karen en Kristel zeggen, want ze willen het zó graag. Kathleen kon lekker zichzelf zijn, en dat is te zien is alles wat ze doen. K3 was eerst meer ontspannender.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 12:34 ]

    xMelodic schreef:
    Ik vind haar niet echt bij K3 passen, maar ja. Het boeit me niet echt :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Conspiracy schreef:
    Ik hoop Noa. Omdat zij de enige Belgische nog is, en K3 is tenslotte een Belgische groep. Niet dat ik iets tegen de NL'ers heb, begrijp me niet verkeerd. Maar K3 is een Belgische groep, dus vind ik dat Noa moet winnen.


    Let's do this poo

    Jhaaa Josje ;'D
    Maar nu is het geen K3 meer ._.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Josje heeft gewonnen, ze was ook mijn favoriet! Ik ben geen fan van k3 maar ik kijk wel naar het programma om te zien wie het ging worden. Dat is wel leuk om te zien omdat ik vroeger wel fan was. (dance)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Al die vaders dneken nu.
    Jheah ik will wel mee met mijn kindje naar k3, omdat die nieuwe er tog wel lekker uit ziet!
    *NIet mijn mening! Maar die mannen die dneken dat echt ;o*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wed dat K3 volgend jaar uit elkaar is :$

    als ik eerlijk ben

    maar ik was zelf wel voor Josje, ik vond Noa's stem niet zo goed en Madelon vond ik..wel gaan


    We can only learn to love by loving.

    Ik kijk dat niet, gasten, dat is like te lang geleden voor mij xD


    Life is hard and then we die

    xMelodic schreef:
    Ik vind haar niet echt bij K3 passen, maar ja. Het boeit me niet echt :')


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Josje heeft gewonnen


    all i need is love, all i get is homework