• Weetje, ik vind me best een beetje raar want als ik iets eet dus zo van een hamburger met frieten zo een hele week dan kom ik bij maar de volgende week voel ik me zo raar in mijn maag zo dat ik kotsneigingen krijg en geen hap door mijn keel krijg en dan vermager ik door weinig te eten en dan de week daarna voel ik me weer zo van ik wil dat eten en dat en dat..en dan voel ik me goed.. Het is alsof er iets in mijn maag zit dat mijn gewicht hetzelfde moet blijven... Zo van gij eet teveel en kom dan enkele kilos bij en dan zegt men maag je moet afslanken door kotsneigingen te krijgen zodat ik gen zin heb om te eten. Snap je het is best vaag uitgelegd maar weten jullie wat er aan de hand is?? Want ik ben 43 kg en da blijft behalve als ik langer wordt dan wordt ik zwaarder best logisch XD


    FireFlies Above My Head

    Ja dat is een beetje raar maar dat heeft toch iedereen wel een beetje ik ook hoor , maar je moet wel gewoon blijfen eten niet te veel en niet te weinig gewoon tot je zelf voelt waneer je vol zit ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    Ja dat is een beetje raar maar dat heeft toch iedereen wel een beetje ik ook hoor , maar je moet wel gewoon blijfen eten niet te veel en niet te weinig gewoon tot je zelf voelt waneer je vol zit ;)

    Dat heb ik toch wel niet? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right