• Jaaaaaaa, zaterdag. ^^
    Woon je in de buurt van Haarlem? Kom dan naar de stad naar de bioscoop Brinkmann om half 5/5 uur! :'DDDDDDDDDD
    Oké, grapje, maar zij woont in Nieuw-Vennep, ik en een vriendin, Latoya [thxgirl2] wonen in Haarlem, en zij komt naar de stad. ^^
    Iemand al eens eerder een Q-user gemeet? :'D

    xoxoxoxoxoxoxoxoox


    -

    Niemand.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb Nana [Passerby] en Chiara [Decadence] gemeet. Maar ik wil Naomi [Trafficlight] heel graag eens meeten! :'D

    En veel plezier! (flower)

    Euhm, 4 vriendinnen, maar die zitten/zaten in mijn klas :'D
    En ik wil Annissa meeten :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Marihuana schreef:
    (...)
    Hoezo dn lieverd?

    nah, ik ging naar Antwerpen omdat ik haar dan nog ging zien want er was daar een TH meeting. maar ze had nog een andere vriendin mee en daar heeft ze een hele dag mee rondgelopen, ik was alleen goed om de weg te wijzen. en toen moest ze naarh uis, zij woonde in Limburg, en dan heb ik een half uur helemaal alleen in Antwerpen rondgelopen. ze had een trein van een half uur later kunnen nemen ook nog .__. gelukkig was mijn mamie mee + een vriendin van haar en zijn ze me komen ophalen aan de Ben&Jerry's en sindsdien heb ik alle contact met haar verbroken. een 13 jarig meisje laat je niet tegen de avond alleen in een grote stad lopen, vind ik.