• Ik ben van plan om een nieuw verhaal te maken.

    Kimberly haar beste vriendin ... besluit om Kimberly en haar vriend Jackson in te schrijven voor het programma The X-effect. Ze besluit ook Kimberly's ex vriend Tom en zijn vriendin ... in te schrijven. Ze wilt weten of Tom en Kimberly nog iets met elkaar zouden kunnen krijgen na hun raar en hobbelig verleden samen


    Ik zoek nog rollen voor :
    - Beste vriendin bezet door Kimrevenge
    - Beste vriendin nr 2
    - Vriendin Tom Kaulitz bezet door Rugzak
    - Vriendin Bill Kaulitz bezet door Riverside
    - Of heb je zelf nog een verzonnen rol, laat mij maar weten

    Mini-paspoortje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Karakter:
    Like:
    Dislike:
    Kenmerken:
    Foto *liefst geen onbekende emo, of scence, liefst iemand dat algemeen bekend is*:
    Tekstje:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 16:29 ]

    Ik wil vriendin Bill zijn info komt
    er zo aan


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Vriedin Tom Kaulitz!^^


    Naam:Mitchy Elle Noway
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: Berlijn
    Karakter: Spontaan, eigenwijs, arrogant, Scheinheilig, Snel op haar teentjes getrapt, en niet op haar montje gevallen.
    Like: UItgaan, Schopen, Dansen.
    Dislike:Mensen die denken beter te zijn dan haar. Bad-Hair-Day.
    Kenmerken: valt altijd op. Is slak en 1,73 Lang. heeft mooie bruine ogen.
    Foto *liefst geen onbekende emo, of scence, liefst iemand dat algemeen bekend is*:KLIKK.
    Tekstje:
    Haay Peepz!^^
    De naam is Mitchy Elle Noway.
    Dus noem me maar Mitchy.
    Ik leef al 18 jaar op deze Planeet, en heb het best wel naar me zin.
    Vooral door mijn vriendje Tom.
    Hij is echt een Schatje, gewoon!
    Maar het ging over mij he, en niet over Mister K.
    Nou, ik hou van, Schopen! en doe het dan ook minstens elk Wiekend. Net zoals Uitgaan.
    Ik hou er van om in het middelpunt van de belangstelling te staan, en de aandagt te trekken. en Natuurlijk hou ik oo kvan mijn vrienden en vriendinnen!
    Ik haat mensen, die me nooit uit laten praten.
    of dneken dat ze beter dan mij zijn.
    But, ik dnek dat ik hier mee mijn verhaaltje moet stoppen. want Tommie roept me!
    Xx M.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 15:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vriendin Bill!<33


    Naam: Kiki van Dijk
    Leeftijd: 19
    Woonplaats: Duitsland/Berlijn.
    Karakter:Lief,Aardig,Zorgzaam,Gek,Speels,Geeft zich voor de volle 100%.
    Like: Badeendjes,Bill,Muziek,Gitaar's,Lekker eten.
    Dislike: Stomme mensen,kleine beestjes,Ruzie.
    Kenmerken: lacht altijd.
    Foto :Link.
    Tekstje:

    Heleuww..

    Ik ben dus Kiki van Dijk,Ik woon al 19 jaar in Duitsland/Berlijn,Ik ben de vriendin van Bill Kaulitz,Hij is echt super lief en zorgt heel goed voor me,Anders om oook natuurlijk.Ik ben vaak in tijdschriften te zien als model en ben daarom erg beroemd.verder ben ik echt een gek kind ik doe wat ik zelf wil en doe de gekste dingen Bijvoorbeeld :Naakt over een plein vol mensen rennen xD.

    Dat was alles denk ik wel,
    Btw Enjoy the story<3

    Xx.Kiki

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 15:16 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    rol: bff of mss het liefje van georg o.O xD



    Naam: Jesay Ellizabeth raymonds
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: Berlin
    Karakter: Lief, verlegen, stil, aardig, bedachtzaam, goedlachs.
    Like: dansen, lezen, koken
    Dislike: leugens, roddels, ruzie
    Kenmerken: heeft moedervlek vlak boven navel, felblauwe ogen met groen.
    Foto *liefst geen onbekende emo, of scence, liefst iemand dat algemeen bekend is*: http://www.omegadental.org/images/model_2.jpg
    Tekstje:
    hallo, ik ben Jasey raymonds, 18 jaar, ik werk in berlijn, een mode winkel, verder heb ik nogal veel broertjes en zusjes. mijn ouders zijn zeer gelovig vandaar. Ik woon nog steeds thuis omdat mijn moeder 7 kinderen niet alleen aankan. Maar ik ben vanplan heel binnekort te verhuizen, het word tijd dat ik zelfstandig word.

    lots of love Jasey R.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 15:06 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    BFF?

    Naam: Ilse
    Leeftijd: 18Jaar
    Woonplaats: Magdeburg-Loitsche (DE)
    Karakter: aardig,lief, spontaan, behulpzaam.nieuwsgierig, eigenwijs. kan behoorlijk arrogant en als een bitch overkomen als ze je niet moet.
    Like: Jongens. Uitgaan. Muziek, shoppen
    Dislike: pestkoppen, 1 april.
    Kenmerken: ze is slank en 1.74 lang
    Foto: Ilse
    Tekstje:

    Hey mijn naam is Ilse en ik ben 18 jaar oud. van mijn werk ben ik model en ik zing vaak bij concerten als voor progamma. ik ben bekend over de hele wereld en word dus ook vaak aangehouden door fans en paparazzi. maar het liefst ga ik toch uit ook al gaat dat een beetje moeilijk als je beroemd bent.stiekem ben ik een player, het boeit me ook vrij weinig. ik heb mijn ware nog niet gevonden helaas. ook luister ik veel muziek en ben het liefst met vrienden Samen.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 16:49 ]

    Vriendin Bill

    Mini-paspoortje:
    Naam: Stephanie
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Duitsland
    Karakter: sexy, eigenwijs, maar wel heel lief!
    Like: zingen, dansen, houdt niet altijd van shoppen, houdt van met vrienden zijn..
    Dislike: mensen die altijd naar der kijken
    Kenmerken: hele mooie ogen, altijd heel druk. loopt altijd in leuke en dure kleding.
    Foto *liefst geen onbekende emo, of scence, liefst iemand dat algemeen bekend is*:
    http://content1.catalog.photos.msn.com/ft/share0/64a5/0/Olsen_Ashle00627_400.jpg
    Tekstje:
    hai peepz.
    ik ben stephanie, en ben 17 jaar IN. hou van mijn schatties, ben vaak buiten, doe veel voor mijn vrienden. ik haat het zooo als mensen me in mijn ogen aankijken. ik heb een vriendje, Bill. Ik hou echt van hem! en ik vertrouw hem zoooo erg! Ik ben wel altijd jaloers als hij met andere meisjes praat, dan ga ikook altijd met jongens praten en knuffelen,hihi. dan hebben we soms kleine ruzies, maar na die ruzies wordt onze band sterker. i love him. wil je meer weten? ask me.
    xxloves!
    stephanie.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 15:46 ]


    So far away..

    ps; wil je laten weten wanneer je begint met je serie?

    xx


    So far away..

    Riverside schreef:
    ps; wil je laten weten wanneer je begint met je serie?

    xx

    Natuurlijk , ik ben nu al een paar deeltjes aan het schrijven :] straks zal ik het activeren :]
    Want ik moet nog eerst uit de mensen die willen meedoen.
    x

    Naam: Melody
    Leeftijd: 18jaar
    Woonplaats: Duitsland
    Karakter: soms lief, soms bitchy, spontaan
    Like: vrienden, jongens
    Dislike: Players, huppelkutjes
    Kenmerken: kan gitaar spelen
    Foto *liefst geen onbekende emo, of scence, liefst iemand dat algemeen bekend is*: http://celebritynewsflash.files.wordpress.com/2008/07/vanessa-hudgens.jpg
    Tekstje:
    Hoi ik ben Melody, en ik ben de beste vriendin van Kimberly. We kennen elkaar al vanaf de kleuterklas. We zijn elkaar steunmaatje en zielsverwant, beste vriendinnen dus.
    Meer weten vraag maar

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 16:16 ]


    Revenge Is Sweetest Thing I Can Do

    Vriendin Tom kaulitz

    Naam: paige SeaRose
    Leeftijd: 19 Jaar
    Woonplaats: Berlijn
    Karakter: Bitchy, Arogant als ze je niet moet. Spontaan aardig, lief, betrouwbaar als ze je mag. sexy, nieuwsgierig.
    Like: Tom, Uitgaan, shoppen, raceauto's
    Dislike:
    Kenmerken: Slank 1.74 Lang
    Foto *liefst geen onbekende emo, of scence, liefst iemand dat algemeen bekend is* [url=:http://www.prettyboring.com/files/images/Hilary-Duff-fs02.preview.jpg] Paige Searose[/url]
    Tekstje:

    Hey people<3

    Mijn naam is Paige ik ben 19 jaar oud en ik woon in hartje Berlijn. Van Beroep ben ik model. Vroeger was ik een enorme player maar dat veranderde toen ik Tom leerde kennen. Ik ga graag uit naar Disco's en nachtclubs. je kunt je daar lekker uitleven. maar met mijn vriendje op de bank zitten is ook niet verkeerd

    xPaige

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 16:39 ]

    Heb je een presentatrice nodig?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Heb je een presentatrice nodig?


    Dat mag ook :]

    xCIxTHx schreef:
    Vriendin Tom kaulitz

    Naam: paige SeaRose
    Leeftijd: 19 Jaar
    Woonplaats: Berlijn
    Karakter: Bitchy, Arogant als ze je niet moet. Spontaan aardig, lief, betrouwbaar als ze je mag. sexy, nieuwsgierig.
    Like: Tom, Uitgaan, shoppen, raceauto's
    Dislike:
    Kenmerken: Slank 1.74 Lang
    Foto *liefst geen onbekende emo, of scence, liefst iemand dat algemeen bekend is* [url=:http://www.prettyboring.com/files/images/Hilary-Duff-fs02.preview.jpg] Paige Searose[/url]
    Tekstje:

    Hey people<3

    Mijn naam is Paige ik ben 19 jaar oud en ik woon in hartje Berlijn. Van Beroep ben ik model. Vroeger was ik een enorme player maar dat veranderde toen ik Tom leerde kennen. Ik ga graag uit naar Disco's en nachtclubs. je kunt je daar lekker uitleven. maar met mijn vriendje op de bank zitten is ook niet verkeerd

    xPaige




    De rol van Tom's vriendin is al bezet =S
    Sorry
    x

    Kickson schreef:
    (...)



    De rol van Tom's vriendin is al bezet =S
    Sorry
    x


    nou net te laat met invullen :(
    achja maakt niet uit ^^

    Kickson schreef:
    (...)
    Dat mag ook :]

    Ik vul even alles in, oké?
    Naam: Aleshia Thyson
    Leeftijd: 23 Jaar
    Woonplaats: Los Angelos
    Karakter: vrolijk, creaftief, koppig, eigenwijs, betrouwbaar, spontaan, bazig
    Like: uitgaan, zingen, haar honden
    Dislike: ruzie, spinnen
    Kenmerken: tatoeage op heup en 1.79 m
    Foto: Aleshia Thyson
    Tekstje: Hallo,
    Mijn naam is Aleshia Thyson, een dame van 23 jaar. Ik ben bekend van op de televisie, namelijk als presentatrice van the X-effect, zangeres en actrice. Mensen beschrijven me als een persoontje dat van het leven geniet, maar toch ook wel eens haar negatieve kanten heeft. Ik hou van mijn honden - Sita en Luna, maar natuurlijk ook van mijn vriendinnen die alles voor me betekenen. Verder heb ik niet echt wat interessants te vertellen, dus ga ik maar. Doei <3

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 17:00 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right