• Maar ik verzin altijd mijn verhalen in het engels en dan vertaal ik ze. : D

    Engels is mijn tweede moedertaal voor me. Ik spreek beter engels dan mijn leerkracht engels. Als ik denk is dat ook altijd in het engels. Ik kan letterlijk iets in het engels leze en het onmiddelijk omzetten naar het Nederlands. Ik hoef daar helemaal niet over na te denken. Ik hou van mijn natuurlijke aanleg voor Engels. : D

    Een raar trekje van me. :')

    Iemand hier die dat nog doet?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 17:48 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Decadence schreef:
    Aaahm, ja haha.
    Alle conversaties die ik in mn hoofd verzin voor het typen zijn in het Engels, n de rest eigenlijk ook. :')

    Ik dacht aan je toen ik dat las en wou dat zeggen. :Y)

    RAAR!
    nee maar, ik denk ook vaak in het Engels ^^

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik dacht aan je toen ik dat las en wou dat zeggen. :Y)

    Je denkt aan me 8)

    Engels is misschien niet mijn moedertaal, maar wel 1 van mijn beste vakken. Ik denk Engels, praat soms ook Engels en Engels schrijven (typen) vind ik ook leuk. Ik hou zoveel van Engels dat ik al jaren heb bedacht om naar Amerika te verhuizen.


    you're my favourite part of the day ~

    Decadence schreef:
    (...)
    Je denkt aan me 8)

    Lief toch?

    Soms heb ik dat als ik iets wil zeggen en dan alleen aan het Engels woord kan denken en niet weet hoe ik dat in het Nederlands moet zeggen. (:

    Ik denk ook soms in het Engels :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    een meisje uit mijn klas is zuid-afrikaans.. *ze is wel wit =3* maar zij kan dus ook super goed engels en thuis spreekt ze dus ook gewoon engels.. echt vet :Y)

    Oh oh oh.. en nog een andere jongen uit mijn klas spreekt engels, wel minder goed dan dat meisje uit mijn klas zeg maar.. maar hij kan het wel gewoon zeg maar (A)
    aber..ik kan dat niet..x'D

    Ik denk echt altijd in het engels, best irritant want dan ga je in een gesprek ineens engels praten? +Ik krijg meestal ideeen voor verhalen in het engels.. xd Best weird eignelijk.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Happysnail schreef:
    Ik denk heel vaak in het Engels.


    I live for the applause, you will die for it.

    Meestal vind ik het, vooral op msn ofzo, fijner om in het Engels te praten. Soms ga ik ook ineens in het Engels denken.

    Nou, ik mail altijd in het Engels, met mijn vriendin. =3
    [datkomtomdatzegeenNederlanderis:'D]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, soms denk ik gewoon in het Engels ook, gewoon omdat ik het leuker vind XD


    Life is hard and then we die

    Whaaa.
    Ik ben abnormaal, ik denk niet in het Engels. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Altijd alleen is het probleem dat als ik de woorden hardop zeg ik ze meestal niet kan uitspreken, waardoor ik afga als een gieter (mhaha, dat klinkt vreemd)


    The soul needs autumn.