• ik ben iemandt die goed advies aan andere kan geven behalve mezelf.Kijk ben net nieuw op een school en daar zit een jonge in mijn klas die ik nu leuk begin te vinden en ik d8 dat hij mij ook leuk vondt,we zijn na stad een ijsje gaan eten daarna naar zijn kamer gegaan daar had hij mij,een paar x een knuffel gegeven of mijn hand aangeraakt.Iedereen zegt dat wij goed bij elkaar passe,maar vandaag vraagt hij op msn of ik hem leuk leuk vindt,ik antwoord nee.Want hij zei ook tegen mijn vriendin die het zelf is gaan vragen of hij me leuk vondt,ik heb niks gevraagt.Hij zij dat hij me alleen aardig leuk vondt maar werd toch rood.Hij doet ook wel lief tegen me.Vindt hij me nu leuk leuk en doet hij net alsof hij me niet leuk vindt,of vindt hij me echt niet leuk.Het voelt alsof mijn hart s gebroken terwijl ik nog niet eens echt verliefd op hem was.Wat moet ik nu doen ik wil niet dat onze vriendschap wordt verpest (huil)



    ×Desperet SchoolGirl

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 19:41 ]


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Ik denk dat hij doet alsof hij je niet leuk vind. Of je echt niet leuk vind, maar gewoon als vrienden..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Furtive schreef:
    Ik denk dat hij doet alsof hij je niet leuk vind. Of je echt niet leuk vind, maar gewoon als vrienden..


    Daar heb k veeel aan hahah xD


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 19:46 ]


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Waarom zei je nou nee?
    Tuurlijk vind je hem toch leuk? Hij lijkt me mega lief!
    But oké, wat ik zou doen: blijf met hem afspreken! Volgens mij vind hij jou echt wel wat, anders neemt hij je niet mee naar zijn kamer.
    :Y)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    AnimePervert schreef:
    (...)

    Daar heb k veeel aan hahah xD

    Ja xD
    Maar, misschien gewoon ervoor gaan. Je hebt niets te verliezen, en als hij je afwijst kom je ooit wel over hem heen ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik denk dat hij niet egt druft te zegge dat hij jou leuk vind
    zonder zeker te weten dat jij hem ook leuk vind


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Jij hebt toch gezegd dat je hem niet leuk vind? Volgens mij zegt hij daarom ook dat hij niet op jou is. :]


    None but ourselves can free our minds.

    dat is simpel, jij zegt dat je hem niet leuk vindt, dus zegt hij dat ook maar, omdat hij ook bang is dat jullie vriendschap daar onder gaat leiden..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je zegt dat je hem leuk vind, maar eigenlijk vind je dat wel.. Hij denk; shit, ze vind mij niet leuk maar ik haar wel. Daarom zegt hij ook nee.
    Daarom moet je denk ik gewoon tegen hem zeggen dat je hem wél leuk vind..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    één oplossing: zeg hem dat je hem wel leuk vind! Misschien durft hij het ook niet te zeggen, omdat jij het niet durft te zeggen! Probeer het gewoon, het is toch de moeite waard?


    Life is hard and then we die

    THANK YOU GUYS <3
    Vandaag weer met hem afgesproken en ,oehyeah we hadde van die sexy momenten ... en ik ga het gewoon tegen hem zegge na school een x

    ×


    Smart has the plans , stupid has the stories.