Um, tja ^^ Zou het niet handig zijn als je in je inbox mappen kon maken? Zodat je, je mail gesorteerd kan houden? En niet telkens alles moet door zoeken om een berichtje te vinden die je nogmaals over moet lezen? xD
    Want ik krijg elke dag wel 20 berichtjes van verschillende mensen en sommige berichten zijn belangrijk voor mij maar die kom ik toch weer kwijt o_o
    Lol, hopelijk snappen jullie mij ^^
    What do ya'll think about this? ^^

[ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 18:07 ]

Empire schreef:
    @Bliss:
    Ten eerste: dat klopt niet. Quizlet is een site waar je je quizen kan ontwerpen, maar omdat iedereen hier begon te schrijven zijn de storys hier gekomen.
    Origineel is dit dus een quizensite. ^^

Ten tweede:
    Dan kan je ook wel zeggen dat alles overbodig is? x)

x

Ja quizzen, die bedoel ik.

Oké, dit gaat erover!
    Als ik of een ander 'onpopulair' persoon iets vraagt als dit, gaan ze meteen zeggen dat deze site gaat over quizzen en stories.

How, how. Maar als een popu kindje van hier haar zegje gaat doen, is deze site toch wel opeens niet alleen voor quizzen en stories maar plots ook voor alles in het algemeen.

Ik hoef geen tegenspraak want dit is gewoon een feit. Dus zeg maar wat je ervan wilt, maar dit feit ís een feit!

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Bliss schreef:
    (...)
    Ja quizzen, die bedoel ik.

Oké, dit gaat erover!
    Als ik of een ander 'onpopulair' persoon iets vraagt als dit, gaan ze meteen zeggen dat deze site gaat over quizzen en stories.

How, how. Maar als een popu kindje van hier haar zegje gaat doen, is deze site toch wel opeens niet alleen voor quizzen en stories maar plots ook voor alles in het algemeen.

Ik hoef geen tegenspraak want dit is gewoon een feit. Dus zeg maar wat je ervan wilt, maar dit feit ís een feit!

Um, pardon hoor maar is dat niet een beetje offtopic, ik bedoel maar --' Ik vroeg alleen om jullie mening om mijn SUGGESTIE. Niet om een conflict over 'popu' en 'onpopu'.

Dit is zo te merken niet alleen een quizzen site, maar ook voor andere dingen. Het was origineel een quizzen site, maar is veranderd... Daarom kunnen we ook open staan voor suggesties voor nieuwe dingen... Daarom is de forum er en een subforum voor SUGGESTIES.

Als je zo iets wilt zeggen over 'popu' en 'onpopu' maak dan een eigen topic met je mening erover?

Loveless schreef:
    (...)

Um, pardon hoor maar is dat niet een beetje offtopic, ik bedoel maar --' Ik vroeg alleen om jullie mening om mijn SUGGESTIE. Niet om een conflict over 'popu' en 'onpopu'.

Dit is zo te merken niet alleen een quizzen site, maar ook voor andere dingen. Het was origineel een quizzen site, maar is veranderd... Daarom kunnen we ook open staan voor suggesties voor nieuwe dingen... Daarom is de forum er en een subforum voor SUGGESTIES.

Als je zo iets wilt zeggen over 'popu' en 'onpopu' maak dan een eigen topic met je mening erover?

Waarom verstaat iedereen mij ook verkeerd?! --'
    Leer eerst en vooral iets begrijpen voor je reageert.
    Dat zou nog eens een slim idee zijn.

Ik ga hier niet verder op in, dat heeft toch geen avans.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Bliss schreef:
    (...)
    Waarom verstaat iedereen mij ook verkeerd?! --'
    Leer eerst en vooral iets begrijpen voor je reageert.
    Dat zou nog eens een slim idee zijn.

Ik ga hier niet verder op in, dat heeft toch geen avans.

Nou sorry hoor, vriendelijk zeg... --'

Ik zeg alleen, als jij je mening wilt plaatsen, maak dan een eigen topic erover.
    Ik vroeg alleen wat jullie van de suggestie vonden...

Misschien verstond jij mij wel fout?

Troglodyte schreef:
    Jaaaa! Wil ik ook, veel handiger. :'D

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

lijkt me wel handiger jah XD al pb ik niet veel XD

hehe
    kijken of we ze kunnen overhalen:P
    XXSTar

Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

ik vind het persoonlijk overbodig.

@Bliss: Dat is gewoonweg zo.
    Meelopers heb je overal, hoe jammer dat ook is..

@Iedereen:
    Suggesties kunnen ook per PB naar Rutger gemaild worden.
    Dan kan niemand je idee beoordelen en kiest Rutger alleen wat hij er mee doet. ;]

Let the Night embrace you

@Iedereen:
    Suggesties kunnen ook per PB naar Rutger gemaild worden.
    Dan kan niemand je idee beoordelen en kiest Rutger alleen wat hij er mee doet. ;]

Oeh, dat wist ik niet xD Anders had ik dat meteen gedaan :Y) *gaat mailen* ^^

helemaal VOOR!!!

muziek altijd overal

Ik ben ook wel voor eigenlijk ^_^

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

ik ben helemaal voor..
    veel handiger...net als mappen voor stories *wacht nog steeds met spanning af of haar voorstel in de realiteit omgezet wordt*

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Onnodig.

Never say you're happy, when your eyes still cry.