• We're on a bridge charlie! :9~


    -

    Fictional schreef:
    Goedenavond (nerd)

    Goedendag (baby)


    Never run out of reasons to smile...

    Musicbeats schreef:
    boterham met choco :Y)
    Gewoon Boterham ;o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    xMelodic schreef:
    (...)
    Echt hé. Maar volgens mij denken vet veel mensen dat wij dezelfde persoon zijn :'D

    Ja dat denk ik ook :') ah laat ze maar denken. Ze hebben toch geen coolere foto dan die van ons :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Musicbeats schreef:
    (...)
    Ja dat denk ik ook :') ah laat ze maar denken. Ze hebben toch geen coolere foto dan die van ons :Y)

    Da's ook weer waar :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Fictional schreef:
    (...)Gewoon Boterham ;o

    ik wil choco (baby)


    Happiness hit her like a train on a track

    naoom, komt 'ie

    kijk. We leren nu dus zo'n nieuwe dans aan zeg maar.. en dan hebben wij nu een gedeelte gemaakt met de 2e en 3e klas. En mijn klas *De 3e dus* is de hele tijd in paren zeg maar.. ik ben dan de hele tijd met een meisje, ik heb opzich wel geluk.. want we hebben een nieuwe en die kan nog niet alles even goed.. zeg maar =3... maar... ik en 'mijn partner' staan de hele tijd in de buurt van de cdspeler zeg maar... en daarom werd er met ons 2 heel veel uitgeprobeerd zeg maar.. of dat wel ging enzoo...=3

    maar de rest die kreeg dus niet alles mee.. dus was dat best wel k*t voor de rest.. en naja.. onder de repetitie mochten we dus, toen we moesten wachten, en toen mochten we chocolademelk halen..:9~ das super lekker uit een automaat ding.. *en dat is eigenlijk alleen voor leraren..* maaar.. wij zaten dus in de leraren kamer dat te halen enzoo..=3.. naja. natuurlijk waren wij uiteindelijk super melig bezig..x'D En wij hebben dus op school een soort poortwacht-agentje.. en die kwam dus, omdat we "klereherrie" maakte..x'D

    En hij was dus de hele tijd heel serieus bezig, maar hij schelde echt niet normaal.. de hele tijd van : "klerezooi, takkeherrie, teringzooi" etc.. en dat was dus eigenlijk heel grappig en toen moest ik mijn lach dus inhouden..=3 en toen zei hij zo: "Hebben jullie dat begrepen?" en iedereen zei ja, behalve ik.. want als ik iets ging zeggen zou ik super hard gaan lachen..x'D maaar.. toen hij eindelijk weg was, duurde het wel even voor we bijkwamen..(A)

    en en en.. dat was mijn verhaal..x'D

    Fictional schreef:
    BigMac (:
    Daaamn, ik verveel me ._.

    how are you?

    Is naoom nu weg? =3
    ik heb net mijn verhaal gepost..=3

    Whipple schreef:
    (...)
    how are you?

    Good thanks, and you?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    mmh.. ich bin moeeee..x'D

    Same here, ik izt al 3 dagen thuis ._.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    waarom dan? :o

    Ziek, en ben vet evrkouden , ._.'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ah, arme boterham! (flower)
    beterschap!

    Ik moest de hele week om 6 uur opstaan en nu ben ik dus moe.x'D

    Dankjeee ^^
    Haha, ik sta elke schooldag om 6 uur op ^^
    Hoezo dan?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells