• Vandaag is er dus een stuk van me spalk (beugel achter me onderkaak) afgebroken, en dat schuurt de hele tijd langs mijn tong. En nu doet mijn tong pijn. Morgen moet ik de ortho bellen, en daar heb ab-so-luut geen zin in, want daar ben ik egt like 3 jaar niet meer geweest en ik had altijd al een hekel aan die man =')

    Nog meer mensen ooit problemen gehad met beugels?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja, zo'n spalkje is bij mij ook wel eens stukje los gegaan. En toen ik de beugel zelf nog had gingen die blokjes wel eens los of zo'n stangetje prikte steeds in mijn wang ;_;


    -

    Beter dat er een stukje los is dat dat je hem doorslikt dat heeft dus me zus gedaan xD


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    ieh dat klinkt eng. Een spalk. Wat is dat :|?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben beugelloos, nooit gehad en het komt ook nooit *trots*


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben beugelloos, nooit gehad en het komt ook nooit *trots*


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Dat had ik ook een keer, het voelt nog irritanter als hij weer vast zit. Dan is het net alsof ie heel erg dik is, haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik had ooit een beugel en die draad dat je vooraan zag op men tanden had ik kapot getrokken XD (A)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    In de tijd van mijn blokjes had ik er soms een irritant probleem mee, ja.
    Nu met de draadjes achter m'n tanden soms nog.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En wij bidden voor spalk, moge het in de hemel worden ontvangen :Y)



    Nog nooit een beugel gehad, en zal er nooit een krijgen ^^


    If the Devil is 6, than God is 7.

    AndreasHudec schreef:
    ieh dat klinkt eng. Een spalk. Wat is dat :|?

    zo'n draadje ding achter je tanden zeg maar. en daar is nu dus een stuk vanaf gebroken en het doet PIJN! vandaag ff ortho bellen x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    xRainbowKid schreef:
    Beter dat er een stukje los is dat dat je hem doorslikt dat heeft dus me zus gedaan xD

    nou.. er zit een beschermlaag over me spalk, en daar is een stuk vanaf gebroken, waardoor dat hele ding nu los zit xD en jah, dat stuk heb ik doorgeslikt =')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee. :'D Bij mij heeft alles altijd goed vast gezeten en de spalkjes zitten er ook nog steeds. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    mijn spalk is 1 keer los gegaan maar ik merkte het niet eens. ;p


    AAP

    Myn beugel zat altijd vast in me deken o.o
    ik ben er nu al mee gestopt,terwijl ik nog neit klaar was maar ik vind me tanden prima zo.

    SilverSTAR schreef:
    (...)
    nou.. er zit een beschermlaag over me spalk, en daar is een stuk vanaf gebroken, waardoor dat hele ding nu los zit xD en jah, dat stuk heb ik doorgeslikt =')
    Ahw arme jij <3, hoe krijg je dat dan weer voor elkaar :'D. Nou veel succes bij de ortho!


    Wie du mir, so ich dir.