• Ik was vandaag 4uur vrij dus ik denk 'Ik haal de bus van half wel en dan ben ik op tijd thuis' (die bus is de snelle dienst). Dus de bus rijd op een weg en ineens BAM. Knalde er een auto op de bus .. :| Ik schrok me dood want ik zag het niet aankomen. Dikke deuk in de bus. Vrouw in de auto ontzettend geschrokken, bumper van de auto af en allemaal onderdelen lagen op de grond. Ze was net bij de Gamma geweest en nu zat haar auto onder de verf ;x Dus iedereen in de bus eerst geschrokken maar later werd iedereen het zat want de bus kon natuurlijk niet gelijk doorrijden en wij wouden wel naar huis toe ;x Dus toen ging iedereen uit de bus samen naar een andere halte toelopen eind verderop om daar op een andere bus te wachten. Dus ik vertel mijn moeder dit zo en toen zei ze 'Alweer een ongeluk met de bus. Ik heb 15 jaar met de bus gereist en geen enkele ongeluk gehad ermee. Jij gaat nog niet eens 1,5 jaar met de bus en je hebt al 2 ongelukken ermee gehad' Ik dacht altijd dat er veel ongelukken met de bus gebeurden, niet dus ;x
    Maargoed: iemand ook ooit ongeluk met een bus gehad?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2009 - 21:48 ]


    -

    Bijna. De zaterdag, een auto wouw de bus voorbij steken. En de bus had die niet zien aankomen dus die wouw juist een andere rijstrook op draaien, de rijstrook waar de auto op reed. Dus dat was ook bijna botsing.

    Nee, nog niet. Ik ga niet veel met de bus ergens naartoe.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    neen, ga haast nooit met de bus :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ga (bijna) nooit met de bus, dus neen.


    The soul needs autumn.

    No, maar ze hebben me wel al es tussen de deuren gestoken - HAAT AAN DE LIJN -

    jaa, ikke jac.

    Was toen ik in de 1e zat.. duss 2 jaar geleden ongeveer.. naja.. maar ik zat dus in de bus. En ineens knalde er zo'n fietser tegen de bus aan. Want de bus stopte en die fietser had dat niet door. Dus die maakt koprol over de kop zeg maar. En knalt op de grond neer. Iedereen geschokt natuurlijk. Wat doet de buschauffeur? hij gaat alleen kijken of de bus niets heeft zeg maar en gaat niet eens kijken wat die fietser heeft. echt dom vond ik dat =3