• IK AHD EEN 8,6 VOOR FRANS
    -DANST-

    en normaal heb ik altijd onvoldoendes

    dus daar zakte mijn broek van af; 3

    whaha

    serieus ik was zo verbaasd

    wie heeft dat ook wel is ;3 ?


    We can only learn to love by loving.

    Ik had een keer een 9 ofzo op Anatomie & Fysiologie en ook nog het hoogste van de klas. Dat had ik niet echt verwacht. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ook vandaag. We hadden gisteren een vet moeilijke toets van chemie, en ik was nog bezig. Zegt de leerkracht vandaag dat ik een 10 heb :8
    Geen idee hoe het kan, maar je hoort me niet klagen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik had een 1 op 11 > <
    Maar ook een 12/12 en 10/10 dus (yeah)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb een 8 voor duits,normaal gesproken haal ik niet hoger dan een 3


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik haalde eerst altijd 2.8e voor frans
    nu heb ik al 2 6e:D


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Voor wiskunde heb ik een 9 en normaal ben ik gebuisd. Ik ben dus heeeel blij :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Proficiaaat! (:
    En dat heb ik hééél af en toe :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had 14/20 voor frans? :')
    en daarna een 10 en een 8.5, ook op twintig x-x
    maar hopelijk is de volgende weer goed :3


    All was well.

    Ik, like ik heb sinds dit jaar alleen nog maar goede punten gehad voor Frans,, dat is zo raar. En dan heb ik vooral moeite met vaardigheden enzo. oO


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Congratz ik had een 7.8 voor wiskunde en een 8.8 voor duits en nog wel wat hoge cijfers en een 5.4 voor bio terwijl ik daar normaal heel goed in ben. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    IK
    Ik had een 9.3 op pw wiskunde, een 9 op AK wat ik niet had geleert en een 9 ok geschiedenis wat ik ook niet had geleert.
    Pff TL is veel temakkelijk voor mij :W


    when words fail, music speaks.