De stelling van vandaag luidt:
Tattoos en piercings maken je lichaam minder mooi
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Tattoos en piercings maken je lichaam minder mooi
[stelling] Tattoos en piercings maken je lichaam minder mooi - Oude Stellingen
-
22 sep 2009 - 0:1522 sep 2009 - 18:01
oneens
maar dat ligt eraan waar je ze laat zettenIn time we hate that which we often fear.
22 sep 2009 - 18:05nerveus schreef:
Dat hangt er vanaf. Als je er niet zo heel veel hebt is het wel mooi. Maar als je helmaal onder mee zit, ja, dan vind ik het wel lelijk!None but ourselves can free our minds.
22 sep 2009 - 18:23Soms, maar niet altijd.
Happiness hit her like a train on a track
22 sep 2009 - 18:42Lycaon schreef:
Niet per se mee eens. Het kan wel maar dat verschilt sterk van persoon tot persoon en welke tattoo en/of piercing ze nemen. Daarnaast maakt het ook uit hoeveel ze er al hebben.
Inderdaad, het wordt ook lichaamsversiering genoemt, dus...You are the poetry Shakespeare was missing.
22 sep 2009 - 20:04dat vind ik niet
als je nog jong bent kan het soms héél mooi zijn.
het hangt er natuurlijk vanaf wat voor soort en waar, maar als je ouder wordt is een tattoo eigenlijk niet mooi meer. Want dan krijg je een gerimpelde huid en van die toestanden en dan vervormt de tattoo helemaal, en een piercing kun je nog altijd laten dicht groeien.One Day you'll remember me...
22 sep 2009 - 21:06oneenss,,
ik vind het juist wel mooi(H)
jmmr mag ik er geen :'(22 sep 2009 - 21:09Mee eens. Het verminkt je lichaam en maakt je alleen maar lelijker. Ik heb respect voor iedereen who keeps his/her body pure
Life is hard and then we die
22 sep 2009 - 21:10Ligt eraan, hoe groot en hoeveel.
ok
22 sep 2009 - 21:33Eens.
Ik vind het meestal niet mooi.
Heel soms een keer wel, maar dat is dan een uitzondering.hoi, jij bent leuk.
22 sep 2009 - 22:14Gewoon eens, je huid/lichaam is daar niet voor bedoelt ^^
Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
23 sep 2009 - 0:39Cherished schreef:
(...)
We leven wel in 2009 he? =]
Ja, maar ter vergelijking, om aan te geven wat dat dat eigenlijk voorstelt nu en toen, in hun ogen en nu in de mijne. En nog steeds vind ik natuurlijke schoonheid in ieder geval veelzeggender.
Maarja, iedereen heeft tegenwoordig de moeite om natuurlijk te zijn, hier kan je makkelijk spreken over de daden die tegenwoordig verricht worden [/bv je ouders beledigen, gebeurt vreselijk vaak, moet ik elke keer weer meemaken als ik iemand's ouders ontmoet; liegen/verzinnen om erbij te horen; etc], laat staan die natuurlijke schoonheid behouden.
/Eigen mening.Where there is a sea there are pirates...
23 sep 2009 - 1:51PUKKELxDING schreef:
Mee eens. Het verminkt je lichaam en maakt je alleen maar lelijker. Ik heb respect voor iedereen who keeps his/her body pure
Zo waar
Ik sluit mij hier heel erg bij aan.Where there is a sea there are pirates...
23 sep 2009 - 10:56Hangt er vanaf sommige vind ik wel mooi [aangezien ik zelf een tattoo en piercing wil], maar er zijn er echt lelijke en mensen die erover gaan...
Zolang het bescheiden blijft en niet te extravagant is, kan het mooi zijn (:You're a star in heaven.
23 sep 2009 - 12:10Daze schreef:
Hangt er vanaf sommige vind ik wel mooi [aangezien ik zelf een tattoo en piercing wil], maar er zijn er echt lelijke en mensen die erover gaan...
Zolang het bescheiden blijft en niet te extravagant is, kan het mooi zijn (:Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
23 sep 2009 - 13:19