De stelling van vandaag luidt:
Tattoos en piercings maken je lichaam minder mooi
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Tattoos en piercings maken je lichaam minder mooi
[stelling] Tattoos en piercings maken je lichaam minder mooi - Oude Stellingen
-
22 sep 2009 - 0:1522 sep 2009 - 7:56
Niet per se mee eens. Het kan wel maar dat verschilt sterk van persoon tot persoon en welke tattoo en/of piercing ze nemen. Daarnaast maakt het ook uit hoeveel ze er al hebben.
Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.
22 sep 2009 - 8:07Dat hangt er vanaf. Als je er niet zo heel veel hebt is het wel mooi. Maar als je helmaal onder mee zit, ja, dan vind ik het wel lelijk!
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
22 sep 2009 - 9:1722 sep 2009 - 9:19Nope vind t niet.
Maar t hangt er wel vanaf waar en hoe je 't laat zetten, en bij wie.
Dubieuze stelling
Ik vind het bij Karen bv wél heel erg vet:
Foto[ bericht aangepast op 22 sep 2009 - 12:02 ]
22 sep 2009 - 9:51Hangt ervan af. Als iemand zijn hele lichaam onder laat zetten met piercings en tattoo's dan vind ik dat niet mooi. Maar als het er niet te veel zijn, dan vind ik het wel mooi.
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
22 sep 2009 - 10:09oneens
als die persoon het mooi vind dan vind hij/zij hun lichaam tog mooier?
ik vind een tattoo bijv. heel stoer bij sommige en ik vind dat het alleen maar mooieryou were born original don't die as a copy
22 sep 2009 - 11:27Ligt eraan eigenlijk, maar ik vind sommige tattoo's en piercings wel mooi ^^
I don't need words to feel those lips.
22 sep 2009 - 14:41De één noemt het verminking van je lichaam en de ander noemt het versiering. En als je er een hebt mag de buitenwereld die best zien. Ieder zijn mening..
I will fly on the wings of Eternity
22 sep 2009 - 14:46Eigenlijk wel
Ik vind tattoos mooi, maar kan er geen laten zette ik vind het spijtig maar ook wel weer goed
En piercings vind ik mooi, maar wel op een mooie plaatsStop wishing, Start doing..
22 sep 2009 - 15:08Lycaon schreef:
Niet per se mee eens. Het kan wel maar dat verschilt sterk van persoon tot persoon en welke tattoo en/of piercing ze nemen. Daarnaast maakt het ook uit hoeveel ze er al hebben.Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
22 sep 2009 - 15:15Als het met mate is vind ik het wel mooi.
Maar als je een wandelende ijzerwinkel, UUCCH...
Voor tattoo's hetzelfde.
[ bericht aangepast op 22 sep 2009 - 15:15 ]
dress me, i'm your mannequin.
22 sep 2009 - 15:24Hangt ervan af. Bij Kirsten vind ik het mooi 8D maar sommige mensen zijn dan echt lelijk o.o
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
22 sep 2009 - 15:29Licht eraan.
Je kan heel je gezicht vol zetten, maar je kan ok gewoon een kleintje in je neus ofsoo. En dat kan best mooi zijn.Food.
22 sep 2009 - 15:35HugsEva schreef:
Ik vind tattoos mooier dan piercings, dat wel.
En als het er niet te veel zijn.rules don't stop me
22 sep 2009 - 15:44