• De stelling van vandaag luidt:
    Tattoos en piercings maken je lichaam minder mooi

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    niet mee eens!!!!! ik vind het juist niet mooi. oorbellen gaan wel dat vind ik mooi, maar ergens anders niet!!! tatoos vind ik ook zonde van je lichaam.


    DUDE! Get a life!!!

    Tatoeages en piercings zijn een sieraad voor je lichaam.
    Ik vind het persoonlijk wel erg mooi. Oké, niet alles en ook niet bij iedereen. Zolang die gene die het zelf heeft maar mooi vind.


    Music is the new sex

    Mee eens. Het verpest de natuurlijke schoonheid en dat is nu wel jammer. Vroeger, zouden ze je nog als een beul niet aan het werk zetten als je zoiets op je lichaam had, laat staan dat je bij de adel of zelfs bij de koopmannen mocht horen.
    Ik vind het gewoon dom, zoiets. Het is toch nergens voor nodig.

    Maarja. Iedereen zijn mening, he.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind van niet.
    Als je hele lichaam onder de tatoeages en piercings zit, dan zeg ik dat het sommigen minder mooi maakt, maar nee.


    -

    Katherine schreef:
    Mee eens. Het verpest de natuurlijke schoonheid en dat is nu wel jammer. Vroeger, zouden ze je nog als een beul niet aan het werk zetten als je zoiets op je lichaam had, laat staan dat je bij de adel of zelfs bij de koopmannen mocht horen.
    Ik vind het gewoon dom, zoiets. Het is toch nergens voor nodig.

    Maarja. Iedereen zijn mening, he.

    We leven wel in 2009 he? =]

    Katherine schreef:
    Mee eens. Het verpest de natuurlijke schoonheid en dat is nu wel jammer. Vroeger, zouden ze je nog als een beul niet aan het werk zetten als je zoiets op je lichaam had, laat staan dat je bij de adel of zelfs bij de koopmannen mocht horen.
    Ik vind het gewoon dom, zoiets. Het is toch nergens voor nodig.

    Maarja. Iedereen zijn mening, he.

    In vroegr tijden waren tatoes en piersings normaal.

    Ik vind natuurlijke schoonheid wel mooier,maar of je echt kan zeggen 'minder mooi maakt' ik weet het niet.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 16:51 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ligt aan de persoon.
    Bij sommige mensen staan een lippiercing bijvoorbeeld echt heel mooi [zie mijn crush :'DD], en bij anderen dus echt niet. Bij de persoon bij wie het wel staat, maakt het zijn/haar lichaam wel mooi, bij de andere niet.

    Ik had het er vandaag over bij Engels. Er zitten twee meisjes in de klas met piercings [lippiercing & neuspiercing], en die zouden het net zoals ik half mee eens en half oneens zijn met de stelling. Bij hun staat het namelijk echt goed.


    Underdog, just look at the mess you made.

    In redelijk wat gevallen is het wel zo naar mijn mening.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lycaon schreef:
    Niet per se mee eens. Het kan wel maar dat verschilt sterk van persoon tot persoon en welke tattoo en/of piercing ze nemen. Daarnaast maakt het ook uit hoeveel ze er al hebben.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    hangt ervan af. zolang je gezicht geen getatoeerde gatenkaas wordt is het okee.. en mensen doen ten slotte wat ze zelf willen.


    Fooled ya!

    Geen mening.


    Your Butt is Mine!

    Ik ben het daar niet mee eens.
    Bij sommige mensen staan tattoos en/of piercings heel erg leuk en mooi.
    Zoals een neusknopje, dat staat meest al wel leuk.
    En oorbellen zijn ook piercings. Daar ben je ook mooier mee. (De meesten dan..)

    Een beetje eens,ik vind tatoos en piercings vaak niet mooi. Maar dat hang er van af bij velen is het wel mooi.


    Everyone smiles in the same language.

    Ligt eraan waar&wat enz :'D

    Als je onder zit, vind ik van wel. Anders niet :Y)


    Never run out of reasons to smile...