• Okey leutz, ik wilde even zeggen dat ik zometeen naar Eindhoven vertrek en morgenvroeg naar Tivoli in utrecht. Hoe laat gaat iedereen? Of gaat iedereen pas 's avonds?

    Oja, ik ben heel lief, normaal gesproken. Maar dus, morgen kun je beter geen ruzie met me maken :'D, Tis maar een tip ofzo, want dan ben ik dus echt niet meer lief :Y). Maar anyway.. Wie me ziet morgen.. Roep of schreeuw maar ofzo, ik ben niet echt goed in namen en gezichten onthouden :X.

    xx


    Wie du mir, so ich dir.

    jammer dat ik niet mocht


    Simple, but effective.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee, zoiets heet ziek melden :'D. Nou mensen proberen zich altijd een weg omhoog te slijmen om voor te kruipen en achterbaks te doen. Dat gaat er bij mij niet in dus ben ik altijd extra allert op zo'n dagen. Dus als iemand me dan een oor aan naait krijgt die het te horen ook (krul).


    Ga je ook naar Tokio hotel 23 feb. ?
    Want dan weet ik dat ik in ieder geval bij jou niet moet gaan voordringen, hahahahaa:9~:9~

    BabygirllxTH schreef:
    (...)

    Ga je ook naar Tokio hotel 23 feb. ?
    Want dan weet ik dat ik in ieder geval bij jou niet moet gaan voordringen, hahahahaa:9~:9~
    Mensen die eerlijk en slim zijn dringen gewoon bij niemand voor :'D. En ja ik ga ook naar Tokio hotel, jammer voor de fans :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.