• Ik wil graag weer een nieuwe story maken, maar ik weet begod niet waarover !
    Dus ik wil jullie graag een paar vraagjes stellen - de eerste is een voorbeeld lijstje.

    Over welke persoon/personen lees jij graag?: Bill, Tom Kaulitz of Robert Pattison of Zac Efron.
    Over welke genrés lees jij graag?: Magie of Drama of Humor of Paarden.
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: Saw of Twilight of Public Enemies of Grease.
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?: ' heeeeey
    ik zag jou gister maar ik wist niet zeker of jij :O het was dus ik wou
    je even vragen of jij dat was mannn :D ' zij henk (Zonder leestekens, met enorm veel enters enzovoorts, verkeerde ei/ij gebruik, zonder hoofdletters, kleurtjes en emoticons.)

    Hoe lees jij graag een verhaal dan?: ' Heey. Ik zag jou gister ! Maar ik wist niet zeker of jij het was, dus ik wou even vragen of jij dat was, man.' Zei Henk. (Hoofdletters, leestekens enzovoorts)
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?: Channing Tatum, Alex Black, Tokio Hotel.
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?: Té veel Drama ! Of te vééél personen in 1 stukje die door elkaar kletsen.


    Over welke persoon/personen lees jij graag?:
    Over welke genrés lees jij graag?:
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?:
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?:
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?:
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?:
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?:

    Als jullie dat even willen invullen, dan weet ik waar jullie van houden en wat jullie graag lezen !

    Doei , kus. (flower)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2009 - 17:28 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Over welke persoon/personen lees jij graag?: Non-celeb verhalen, Jasper Hale, Taylor Lautner. alles eigenlijk
    Over welke genrés lees jij graag?: Humor,liefde,spanning
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: /
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?: BrEeZaH en te veel spelfouten of HENK: inplaats van '' doei'' zei henk
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?: haar lange haren wapperden in de wind. hij lachte. Hij was te mooi voor woorden. 'Ik hou van je'
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?: Uhmm.. Harry potter crew.
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?: zie kut manier van schrijven


    We can only learn to love by loving.

    Over welke persoon/personen lees jij graag?: Allesinds niets over een celeb, zijn er al téveel van.
    Over welke genrés lees jij graag?: alles wat in realiteit kan gebeuren
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: /
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?: Als het telkens van tijd veranderd en als het niet ABN is.
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?: met leestekens/hoofdletters, I guess.
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?:taylor lautner ;x
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?: mensen die scènes proberen te vertellen, maar er helemaal in mislukken. Als ze er niet veel van afweten, moeten ze er ook niet aan beginnen, want dan suckt het verhaal gewoon ;x


    -

    Over welke persoon/personen lees jij graag?: Niet bekende personen, Robert Pattinson, Twilight etc, als het maar geen Tokio Hotel of Cinema Bizarre of Jonas Brothers of zo is :'D
    Over welke genrés lees jij graag?: Ik lees verschillende genres graar eigenlijk.
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: Like I said: Twilight, maar daar zijn er best wel al veel over, Pirates of the Caribbean maar liefst eigenlijk gewoon géén film.
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?:
    Breezer taaltje, als iemand iets zeg het alsvolgt doen Sjors: Hallo Karel Karel: Hallo Sjors aanhalingstekens moeten er voor mij staan, hoofdletters ook, leestekens en vooral Algemeen Beschaafd Nederlands.
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?: Iets als; Ze rende door de bossen, haar haren in haar gezicht. Tranen rolden over haar wangen die ze woest wegveegde met de rug van haar hand. Haar ademhaling werd met elke stap onrustiger. Wat zou er gebeuren met haar? "Help me!" schreeuwde ze. Vogel vlogen uit het donkere woud weg en haar kille schreeuw weergalmde. en zo verder. GEDETAILLEERD!
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?: Harry Potter, Cinema Bizarre, Tokio Hotel, Jonas Brothers etc
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?: Als mensen van de hak op de tak springen. Dus ze zijn bijvoorbeeld aan het wandelen in een bos vol met sneeuw en vervolgens liggen ze opeens in een zwembad in de hete zon te bakken. Ook mensen die niet gedetailleerd schrijven irriteren me erg, zonder aanhalingstekens, leestekens, hoofdletters etc. Abn MOET er in vind ik.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2009 - 17:56 ]

    Over welke persoon/personen lees jij graag?:Gewone, niet-bekende personen
    Over welke genrés lees jij graag?:Euhm, gewoon, real-life, drama ofzo (:
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?:Geen idee (:
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?:Zoals jij zegt (schrijffouten, smileys, geen hoofdletters, geen aanhalingstekens..)
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?:Zoals jij zei
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?:Harry Potter
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?:Te veel van tijd veranderen, te veel enters en té veel POV's in één stuk verhaal.

    <3


    Never run out of reasons to smile...

    Over welke persoon/personen lees jij graag?: Onbekende personen.
    Over welke genrés lees jij graag?: Horror, actie/avontuur
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: POTC, LOTR
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?: smiley's, msn taal, Br33z@h T@@l.
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?: Gewoon Nederlands en aanhalingstekens.
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?: Tokio Hotel, CB, JB, ATL enzovoorts
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?: Als het alleen maar om liefde gaat, of dagelijkse problemen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Over welk persoon/personen lees jij graag?
    Onbekende personen.
    Over welke genres lees jij graag? Horror, thriller, avondtuur
    Over weke film zou jij graag een verhaal willen lezen? Saw ^^
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut? Ik irriteer me altijd als ze geen punten, komma's of hoofdletters gebruiken >.<
    Over welk persoon/personen zou jij noooooooit een verhaal lezen? TH en CB
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen? Als de hoofdpersoon gelijk al verkering krijgt met iemand die hij pas 1 dag kent ofzo >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Over welke persoon/personen lees jij graag?: Jackson Rathbone, The Volturi, Robert Pattinson en Taylor Lautner
    Over welke genrés lees jij graag?: Mythische, Horror en Romantisch
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: Twilight-saga
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?: Ik: Hallo Piet: Hoi. Geen leestekens of hoofdletters. En Hoofdletters en kleine letters door elkaar. En teveel smilies
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?: "Hallo" zeg ik. "Hoi" antwoord Piet.
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?: Tokio Hotel
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?: Gevoelloze verhalen en verhalen zonder diepgang.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Over welke persoon/personen lees jij graag?: Robert Pattinson, Tom Felton, of niet bekende personen is ook altijd wel leuk!

    Over welke genrés lees jij graag?: Horror, Romantisch, avontuur, magie

    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: Harry Potter, Twilight, Lover or Loser

    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?: Msntaal, hoofdletters en kleine letters door elkaar, geen punten en komma's zijn ook vervelend.

    Hoe lees jij graag een verhaal dan?: Met alle punten en komma's, hoofdletters aan het begin van een zin en bij namen. En een normale schrijfwijze.

    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?: Bill Kaulitz, Tokio Hotel,

    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?: Als alles te snel gaat, en niet goed omschereven/uitgelegd wordt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Over welke persoon/personen lees jij graag?
    Het liefst een persoon die niet beroemd is.
    Over welke genrés lees jij graag?
    Drama, Magie, RL.
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?:
    Dunno.
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?:
    Msntaal.
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?
    Een verhaal dat normaal geschreven is (:
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?
    TH, en al die andere waarvan al heel veel stories zijn. (:
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?:
    Als iets niet normaal word uitgelegd, te snel of niet goed beschreven.


    If the Devil is 6, than God is 7.

    Over welke persoon/personen lees jij graag?: All Time Low. Onbekende personen. Twilgith acteurs.
    Over welke genrés lees jij graag?: Drama en romantiek.
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: 17 again.
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?: jan: heeeeeee. hoe issiee? :D niels: gaat lekker man. ik heb laatst zoooo'n lekker wijfie gezien. niet normaal jezus. :D
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?: Het moet algemeen Nederlands zijn. Geen dubbelpunten maar aanhalingstekens. Liefst niet te veel schrijffouten. Hoofdletters en leestekens. Het moet mooi beschreven zijn, gedetailieerd.
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?: Harry Potter. CB
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?:


    We'll never be as young as we are tonight

    Over welke persoon/personen lees jij graag?: Escape the fate.
    Over welke genrés lees jij graag?: Romantiek, horror.
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: Final Destination ;x
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?: Hij zegt; of ;;blablabla;; riep ik.
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?: Met aanhalingstekens, vraagtekens, punten en komma's.
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?: Zac Efron.
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?:
    Te veel drama.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Over welke persoon/personen lees jij graag?: Jasper Hale :9~
    Over welke genrés lees jij graag?: Drama, twilightgenre, romantisch, grappig
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: Twilight, A walk to remember
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?: smiley's, geen fatsoenlijk Nederlands, geen leestekens, je-verteller, persoon: hey alles goed persoon2: jaja tuurlijk met jou dan?
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?: leestekens, fatsoenlijk taalgebruik, geen emoticons, ik-verteller
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?: Tokio Hotel en Cinema Bizarre :x
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?: de schrijfvorm in de je-persoon, slecht taalgebruik en waarschijnlijk nog andere dingen die ik nu niet meteen kan opnoemen (A)


    You're a star in heaven.

    Over welke persoon/personen lees jij graag?: Skandar Keynes, Tom Felton of Josh Hutcherson
    Over welke genrés lees jij graag?: Horror, liefde, twincest, fantasy, ..
    Over welke film zou jij graag een verhaal willen lezen?: Harry potter, Narnia, Darren Shan, ...
    Hoe vind jij het type- schrijven nou echt gewoon kut?: De jij-vorm zoals: Je liep naar de gang en daar botste je tegen een idioot
    Hoe lees jij graag een verhaal dan?: De ik-vorm of gewoon "hoi!" Zei Clarabella.
    Over welke persoon/personen zou jij noooooit een verhaal lezen?: Twilight.
    Waar heb jij een bloedhekel aan in verhalen?: emoticons

    [ bericht aangepast op 22 sep 2009 - 19:35 ]


    Let the Night embrace you