• Want ik vind het leuk om stories te lezen.
    Hij mag overal over gaan;
    -All Time Low
    -Twilight
    -Tokio Hotel
    -Etc.
    Dus, zet er hier maar een paar neer of zo, ik zie wel of ik 'm dan leuk vind. Vast wel. :Y)
    xoxo.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    http://www.quizlet.nl/stories/6679/starving-for-perfection/

    weet niet of je het wat vind XD


    In time we hate that which we often fear.

    Ik heb stories over HP, robert pattinson, twilight, en onbekenden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn Twlight Maar Dan Anders story ;)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    http://www.quizlet.nl/stories/5869/promise-me-to-pass-the-time-dance-with-me-on-plastic-tears/
    info;

    Edward is er van overtuigt dat hij zijn ware liefde heeft gevonden, alleen denkt zij er iets anders over. Ze hebben constant ruzie, en opgegeven moment besluit Daisy een break te nemen. Beide zijn ze er kapot van, beide kunnen ze niet zonder elkaar. Als Diasy thuis komt, van Edward, is haar pyjama verdwenen, en ligt er een briefje van Edward op haar bed. Zo dringt Edward steeds vaker binnen, en steelt kleine dingen. In hoop dat ze het op komt halen. Ook schrijft hij telkens briefjes, in hoop haar te laten zien dat zij echt veel voor hem betekend. Maar wat als Daisy steeds meer optrekt met de ongevaarlijke weerwolf Jacob, en gaat geloven dat ze verliefd op hem is? Gaat Edward door het lint, of maakt hij zich ontzichtbaar? Daat hij Daisy jaloers maken? Lees, en je weet 't.
    Bevat; Edward Cullen, Jacob Black,

    en ik ging er zo net een nieuw deel op zetten! (krul)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 11:14 ]

    Magical Love
    : Draco Malfoy, Cedric Diggory, Harry Potter, .. (:


    007

    Tom Is Our Only Hope At This Moment
    Boy I Love You - Tom Kaulitz
    Deze is af en van een vriendin van me.
    Bill Kaulitz, You Got Me Like No Other
    Deze is ook af en van een vriendin van me.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 11:24 ]


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    http://www.quizlet.nl/stories/540/spread-my-wings/
    Calliope is wereldberoemd. Onder haar artiestennaam Skitt schuilt echter een heel ander verhaal, dat van een meisje dat het liefst een gewoon leven wil leiden.
    Wat als ze in de eenzaamheid van de showbizz een gelijkgestemde ziel ontdekt in een al even onwaarschijnlijk persoon? Kan Calli zich losmaken van Skitt? Laat de wereld van de sterren zijn prooi nog los?
    Nu: 27 delen.^^
    Tokio Hotel: Jep ^^


    Your Butt is Mine!

    Assisted By The Stars
    Elisa Neumann, een Duits meisje, schrijft zich in voor de muziekwedstrijd 'Assisted By The Stars'. Elke deelnemer krijgt een bekende Duitse band toegewezen met wie hij/zij samen moet optreden. Vanaf Elisa een voet in het gebouw zet waar de kennismakingsweek met de andere kandidaten en de bands plaats vindt, weet ze dat Elisa er niet bijhoord. Ze is een klein, grijs, mager meisje tussen omhooggevallen schminkpotten en snobs. Gelukkig krijgt ze de steun van een fantastische band die haar speciaal laat voelen, die haar steunt door dik en dun.

    Last Resort
    Houden van maakt niet gelukkig. Niet als het niet wederzijds is. Op zo’n momenten doet het pijn. Zeker als je weet dat het allemaal je eigen schuld is. Veranderingen ogen onmogelijk, maar zijn het niet. Toch moest het naar een einde leiden. Het niet kunnen loslaten werd hem fataal. Nooit zal de wereld terugkeren naar zijn oorspronkelijke staat. Niet na zijn afscheid.

    Jack the Wipper
    Het Londense East End in de zomer van 1888. Het waren duistere tijden, geen vrouw was nog veilig. Het enige wat men kon doen was een kaarsje branden, hopen dat Jack the Wipper niet meer zou toeslaan. Maar de hoop was tevergeefs, nooit is zijn ware identiteit ontrafeld, hij was de meest geduchte seriemoordenaar die zijn vrouwelijke slachtoffers verkrachtte en verminkte alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Bij elke moord werd hij gretiger, hij geraakte opgeslokt in duistere gevoelens, niemand die hem betrappen kon. Hij was gevreesd, hij had macht.

    Macht die hij maar al te graag gebruikte.

    Die drie stories zijn allemaal af. ^^

    Pfiew, oké bedankt allemaal!
    Dit is wel even genoeg denk ik, ghaha. =3
    xoxo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb er geen :'D


    Never run out of reasons to smile...