• Zelfvertrouwen maakt de mens mooi.

    (ga me nu niet allemaal aanvallen, dan kan ik niet meer slapen. (flower))

    Ontopic hupsakee! (N)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Blondiepants schreef:
    (...)

    (cat)
    wij zijn slim en gaan offtopic, bad, very bad. Okee, nu voel ik mij een creep :X



    ooeeeeewhh .. (cat)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja maar te veel maakt een mens wel lelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HugsEva schreef:
    Ik denk dat als iemand die zijn uiterlijk niet zo mee heeft weinig zelfvertrouwen heeft, dat ze dat merken en dus op je uiterlijk afgaan. Terwijl als je veel zelfvertrouwen hebt, dat een soort afleiding is. Dat mensen daar meer op letten. -Ik hoop dat ik het zo goed uitleg-

    Sommigen zeggen dat als je veel zelfvertrouwen hebt, je ook straalt en dat dat een mens mooi maakt, ook al ben je niet zo mooi. Maar zoals iemand hierboven al zei, ik vind een onzeker iemand ook mooier dan iemand die TE VEEL zelfvertrouwen heeft. Mensen die onzeker zijn, komen vaak heel schattig over. Da's mijn mening maar..

    Exercitus schreef:
    Eens.Maar te veel maakt een mens lelijk

    Ghaha, dat is ook waar ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Decoy schreef:
    Ja maar te veel maakt een mens wel lelijk.

    Das dan arrogantie.
    I agree.


    No growth of the heart is ever a waste

    HugsEva schreef:
    Ik denk dat als iemand die zijn uiterlijk niet zo mee heeft weinig zelfvertrouwen heeft, dat ze dat merken en dus op je uiterlijk afgaan. Terwijl als je veel zelfvertrouwen hebt, dat een soort afleiding is. Dat mensen daar meer op letten. -Ik hoop dat ik het zo goed uitleg-

    You stole my words.:8


    ok

    totaal niet maar ze mogen nu ook weer niet te onzelfzeker zijn

    paris hilton heeft ook veel zelfvertrouwen en ze is spuuglelijkxD

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 13:32 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jawel. Zelfvertrouwen geeft de mens een beter uitstraling en maakt hen mooier. Dat valt sowieso op, iemand gedraagd zich ook ernaar. Dat valt van hun uitstraling af te lezen. Maar té veel zelfvertrouwen neigt naar arrogantie en dan maakt het een mens lelijk en bot.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Absoluut! Maar als het een soort narcisme word, is het niet meer mooi.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 13:50 ]


    Life is hard and then we die

    Exercitus schreef:
    Eens.Maar te veel maakt een mens lelijk


    None but ourselves can free our minds.

    mee eens.

    Eens. Niet dat geen zelfvertrouwen je echt lelijk maakt, maar zo ga je je wel voelen en dan ga je iets afstandelijk uitstralen ofzo, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Decoy schreef:
    Ja maar te veel maakt een mens wel lelijk.


    En mijn Renéetje is weer eens geniaal.(cat)


    everything, in time