HugsEva schreef: Ik denk dat als iemand die zijn uiterlijk niet zo mee heeft weinig zelfvertrouwen heeft, dat ze dat merken en dus op je uiterlijk afgaan. Terwijl als je veel zelfvertrouwen hebt, dat een soort afleiding is. Dat mensen daar meer op letten. -Ik hoop dat ik het zo goed uitleg-
Sommigen zeggen dat als je veel zelfvertrouwen hebt, je ook straalt en dat dat een mens mooi maakt, ook al ben je niet zo mooi. Maar zoals iemand hierboven al zei, ik vind een onzeker iemand ook mooier dan iemand die TE VEEL zelfvertrouwen heeft. Mensen die onzeker zijn, komen vaak heel schattig over. Da's mijn mening maar..
HugsEva schreef: Ik denk dat als iemand die zijn uiterlijk niet zo mee heeft weinig zelfvertrouwen heeft, dat ze dat merken en dus op je uiterlijk afgaan. Terwijl als je veel zelfvertrouwen hebt, dat een soort afleiding is. Dat mensen daar meer op letten. -Ik hoop dat ik het zo goed uitleg-
Jawel. Zelfvertrouwen geeft de mens een beter uitstraling en maakt hen mooier. Dat valt sowieso op, iemand gedraagd zich ook ernaar. Dat valt van hun uitstraling af te lezen. Maar té veel zelfvertrouwen neigt naar arrogantie en dan maakt het een mens lelijk en bot.
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Eens. Niet dat geen zelfvertrouwen je echt lelijk maakt, maar zo ga je je wel voelen en dan ga je iets afstandelijk uitstralen ofzo, als je begrijpt wat ik bedoel.