• Hallo (:
    Ik zoek dus verhalen geschreven vanuit het beeld van Edward. Hoe hij tegenover het leven staat en alles wat eigenlijk in zijn leven voorkomt. Zijn verleden, heden en toekomst. Zijn er hier verhalen die vanuit zijn pov gezien worden? Zo ja, gelieve me ze dan allemaal te geven, ik kan ze gebruiken (:
    Dankjee <3

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Niet, dat ik weet =3

- hoi ;D

Ik ken er geen :x Maar je kunt wel op de site van Stephanie Meyer kijken, daar staan - volgens mijn vriendin- de eerste twaalf hoofdstukken op van het vijfde boek, dat vanuit Edwards POV geschreven is. Wel Engels of course, maar oké =)

Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

Edit: Het is omdat ik er één wil gaan maken en ik zou het leuk vinden moest er nog geen enkele opstaan (: Ik maak er normaal gezien ook een vanuit Emmett's standpunt, dus niemand pikt mijn ideetjes! ^^ En als ze er al zijn, dan pech gehad =P

[ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 19:07 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Timeturner schreef:
    Ik ken er geen :x Maar je kunt wel op de site van Stephanie Meyer kijken, daar staan - volgens mijn vriendin- de eerste twaalf hoofdstukken op van het vijfde boek, dat vanuit Edwards POV geschreven is. Wel Engels of course, maar oké =)

Die ga ik zeker lezen! (: Maar ik wil eerst mijn eigen versie af hebben, want anders wordt ik zeker weten beïnvloed door haar. Of weer niet. Ik weet niet, maar ik zal het niet proberen. Eerst mijn versie ^^

Ik heb er ook nog geen gezien, dus ik denk dat het wel nut heeft om eraan te beginnen. ;)
    Ik heb ze al wel gelezen uit het oog van Jasper.
    Succes! [: