• Ik weet niet waar dit moet maar ja.
    Haai piepz. =')
    Ik heb dus een 'auto'ongeval gehad. Ik ben omvergereden door een auto, is dat een auto ongeval? Pak van wel, maar dus. Het moment dat die auto mij aanrijd, en wanneer ik op de grond val. Dat kan ik mij dus totaal niet meer herinneren. Dat heb ik nooit gekunnen, nu vraag ik mij af of dat raar is?
    Ik had niet veel schade opgelopen, wel een dubbele enkelbreuk. Ik moest maar liefst 9 weken in de gips >< Maar bon. Dat is alweer bijna 5 jaar geleden.
    Ik heb er eigenlijk geen trauma van overgehouden of zo. Ik ben eigenlijk helemaal niet meer bang van auto's, wat ik in begin wel was als ik weer alleen naar school moest.
    Lichamelijk heb ik er ook geen letsels aan over gehouden. Enkel als ik lang moet wandelen mank ik wel. Maar ja. Niet meer dan normaal. Maar echt, mijn been zag er niet uit toen. ><

    Dus, is dat normaal dat ik me dat moment niet meer herinner?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Volgens mij is het wel normaal, ja.


    Never run out of reasons to smile...

    Bliss schreef:
    Ja, dat is echt normaal. Hoef je, je zeker geen zorgen over te maken. Ik heb een paar jaar geleden meegemaakt dat een jongen vlak voor mijn neus werd aangereden. ._.
    En zo'n gebeurtenis is niet te beschrijven, eigenlijk! ><

    wanneer dat Ö heb jij mij nooit verteld! Ö


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ja x3 toen ik 6 was werd ik ook aangereden, en zaten beide poten in het gips, maar ik herinner me het hele ongeval gebeuren niet. Maar volgens mijn ouders is die vent die me aan reed, 3 keer over me poten gereden, en toen erop blijven staan met zn auto ._____. ik vind het een wonder dat ik nu mijn benen nog heb, en uberhaupt nog leef.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja, volgens mij is dat helemaal normaal. (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    BananaBunny schreef:
    (...)
    wanneer dat Ö heb jij mij nooit verteld! Ö

    Paar jaar geleden opweg naar school. .__.
    En iedereen maar ontkennen dat school gevaarlijk is! ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    kben bijna aangereden geweest door de politie :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.