• Ik ga morgen voor de eerste keer in mijn leven paintballen!:]
    Het wordt zo erg want ik heb het nog nooit gedaan, en ik ga met mijn broer en een paar maten van hem, dus ik ken die mensen totaal niet. En ik ben het enigste meisje wat dus een makkelijk slachtoffer van mij maakt.
    Dus ik ga maandag vol blauwe plekken staan waarschijnlijk.

    Hebben jullie ooit gepainballt? En is het echt zo erg met al die blauwplekken enal?


    Get outta my head!

    Nee, nog nooit gedaan. Succes alvast x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is toch niet zo erg, dat is gewoon een pistool met verf ofzo erin. Ik heb het eens gedaan op een groot bord ofzo met school? (': Maar in ieder geval, als je zo'n gevecht doet moet je volgens mij wel zo'n pak aan, dus zulke blauwe plekken zul je niet krijgen, denk ik.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik wil dat ook doen ö De zus van een vriendin had zo eens tickets gewonnen en ze heeft ze gewoon laten rotten in aar bureaula. Nu zijn ze overtijd :'(


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Blondine schreef:
    Dat is toch niet zo erg, dat is gewoon een pistool met verf ofzo erin. Ik heb het eens gedaan op een groot bord ofzo met school? (': Maar in ieder geval, als je zo'n gevecht doet moet je volgens mij wel zo'n pak aan, dus zulke blauwe plekken zul je niet krijgen, denk ik.
    haha, ja ik weet het het is een geweer met verfballetjes in, maar de meeste staan vol met blauwe plekken na het paintballen. En je schiet op elkaar.:]


    Get outta my head!

    Philadelphia schreef:
    Ik wil dat ook doen ö De zus van een vriendin had zo eens tickets gewonnen en ze heeft ze gewoon laten rotten in aar bureaula. Nu zijn ze overtijd :'(
    Dat is zonde!Ö Ik wou altijd al gaan paintballen, dus als ik zo'n tickets had gewoon was ik meteen de volgende dag al gegaan!


    Get outta my head!

    jij gaat zulke blauwe plekken krijgen :$


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb het op kamp is gedaan, maar dan met WC-papier propjes, in de verf gedoopt & met geïmproviseerde schietdingen :P & dúde, dat deed pijn ! Een van de leiders had er zelfs een wondje van, ook al hadden we pakken aan.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ja en het was in één woord: GEWELDIG!!!

    Je mag maar vanaf 5m schieten, want anders krijg je echt hele grote blauwe plekken.


    Think before you act.

    Je krijgt waarschijnlijk wel blauwe plekken. Ik heb het 4 jaar geleden gedaan toen was ik mini dus niemand had me geraakt. Maar mijn neef had wel een paar hele grote blauwe plekken. En geraakt worden is nogal pijnlijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Blondine schreef:
    Dat is toch niet zo erg, dat is gewoon een pistool met verf ofzo erin. Ik heb het eens gedaan op een groot bord ofzo met school? (': Maar in ieder geval, als je zo'n gevecht doet moet je volgens mij wel zo'n pak aan, dus zulke blauwe plekken zul je niet krijgen, denk ik.

    Blauwe plekken krijg je echt wel. Weet hoe dun dat pak is. Dat is gewoon zo'n overal zodat je kleren niet vies worden.


    I'd rather go naked than wear fur.