De stelling van vandaag luidt:
Tieners kunnen niet zonder mobiele telefoons
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Tieners kunnen niet zonder mobiele telefoons
[stelling] Tieners kunnen niet zonder mobiele telefoons - Oude Stellingen
-
12 sep 2009 - 0:1512 sep 2009 - 18:25
Eens!,
Ik heb hem echt nodig, omdat ik het idee heb dat ik dingen mis, als ik hem niet bij me heb
x xPeace.
12 sep 2009 - 18:43eens en oneens ik denk dat het bij iedereen heel verschillend is!
~Sometimes the right path is not the easiest one~
12 sep 2009 - 19:05Eens.
Happiness hit her like a train on a track
12 sep 2009 - 20:41Oneens
Als mijn mobiel (die ik eigelijk nooit gebruik) in de sloot zou flikkeren.
Zou ik zo iets hebben van: Gohhh, dat was een mooie plons.
En zenuwachtig zijn omdat mijn ma me zou vermoorden. Maar kom op zeg, sms is klote, en bellen is duur
Kijk.
Pak mijn iPod af en ik ben depressief x'DCaution first, always.
12 sep 2009 - 20:42Nja die van mij is dood en ik leef er prima mee zzonder een mobiel
I Got My Party Tonight<33
12 sep 2009 - 21:23mee eens,
alhoewel bij sommige mensen dan weer niet
maar bij de meeste is het erg als ze bijvoorbeeld hun gsm kwijt zijn omdat die kapot is ofzoOne Day you'll remember me...
12 sep 2009 - 23:48IronAimaiden schreef:
Oneens
Als mijn mobiel (die ik eigelijk nooit gebruik) in de sloot zou flikkeren.
Zou ik zo iets hebben van: Gohhh, dat was een mooie plons.
En zenuwachtig zijn omdat mijn ma me zou vermoorden. Maar kom op zeg, sms is klote, en bellen is duur
Kijk.
Pak mijn iPod af en ik ben depressief x'D
Omg, je hebt gelijk! Pak mijn iPod af en ik ga huilen en ik word suicidaal. ;o
Dat is pas een ding waar ik echt niet zonder kan. x)Where there is a sea there are pirates...
12 sep 2009 - 23:53oneens.
het is misschien moeilijk. ofm isschien wel heeeel moeilijk. maar we kunnen wel zonder.So far away..
13 sep 2009 - 12:16eens, maar dat is niet fout
Ö mijn mobiel was dood, hij laadde niet meer op, nu doet hij het weer, maar moet ik hem komen ophalen, dat kan mijn moe pas woensdag doen, en zaterdag niet, nu zondag, ikke flink deprï Ö[ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 12:18 ]
dress me, i'm your mannequin.
17 sep 2009 - 17:39ik kan zonder, eerst nam ik hem elke dag mee naar school en zat ik met iedereen te smsen toen liet ik hem een x thuis omdat myn belte goed op was en sindsdien laat ik hem veel vaker thuis.
At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!
17 sep 2009 - 17:41eens.
myn sim-kaart was kwijt en ik kon 2maanden niet bellen. echt een facking marteling was dat.we've only said goodbye with words
17 sep 2009 - 17:5118 sep 2009 - 20:29Het is te zien. Als ze als kind af aan al ee ngsm hebben, ja zeker. Maar ik ken wel enkele mensen die nog nooit een gsm gehad hebben voor hun 16e en zijn er volledig niet aan verslaafd.
18 sep 2009 - 20:32Nah, eerlijk gezegd kan ik er niet zonder door al de extra's.
Internet, mp3-speler, camera en die zooi.
Maar ik kan heus wel tegen een maandje geen bellen en geen smsen hoor. :')
Daar heb ik msn voor.ok
18 sep 2009 - 23:23