een eenjarig Chinees meisje is zwanger van haar eigen zusje. De Britse krant The Sun meldt dat de buik van Kang Mengru sinds haar geboorte steeds groter groeide. Uiteindelijk brachten haar ouders haar naar het ziekenhuis, waar de zeer zeldzame afwijking foetus in foetu (baby in baby) werd geconstateerd. Dit betekent dat Kangs eeneiige tweelingzusje zich binnenin haar buik ontwikkelt. De baby zal middels een operatie worden verwijderd.
echt raar hoe kan zoiets
-
9 sep 2009 - 19:349 sep 2009 - 19:45
Capitain schreef:
Iemand had honger.
HAHAHA --gaat stuk--. nee ff serieus tis bizzar e_OI build a house for your bones!
9 sep 2009 - 19:45Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
9 sep 2009 - 19:46ik vind het echt zielig! ;o
And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.
9 sep 2009 - 19:469 sep 2009 - 19:46Dat lijkt mij echt zo raar..
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
9 sep 2009 - 19:47Capitain schreef:
Hahah :"D Het is eigenlijk erg voor dat kind :o
Iemand had honger.Only losers can act the way you do
9 sep 2009 - 19:50Maar dan gaat dat kindje dood! ö en dan leeft de ander voor eeuwig zonder tweelingzusje.
You are the poetry Shakespeare was missing.
9 sep 2009 - 19:53Conscious schreef:
(...)Hahah :"D Het is eigenlijk erg voor dat kind :o
Ja, het is wel erg, gaat dat ene kindje nu dood ofwat? ;o9 sep 2009 - 19:549 sep 2009 - 19:57Stereotype schreef:
Maar dan gaat dat kindje dood! ö en dan leeft de ander voor eeuwig zonder tweelingzusje.
Ik denk niet dat bijde het verleen als ze niks doen.Een kind van 1 hoort geen baby te dragen dat kan het lichaam niet aan♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
9 sep 2009 - 20:00damn ;d
moet ze later te horen krijgen dat ze al zwanger is geweest, ghahaSome people make the world special just by being in it
9 sep 2009 - 20:01Alysse schreef:
damn ;d
moet ze later te horen krijgen dat ze al zwanger is geweest, ghaha
dan schrik je je rot :x9 sep 2009 - 20:02En op je vraag, 'hoe kan dat?'
Is dat niet zo'n beetje zoals siamese tweelingen? Het is gewoon in de buik gegroeid, in de plaats dan dat het aan een ander lichaamsdeel vasthangt. (?) Ik weet niet hoor, ik gok maar.Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
9 sep 2009 - 20:03Tranquillity schreef:
En op je vraag, 'hoe kan dat?'
Is dat niet zo'n beetje zoals siamese tweelingen? Het is gewoon in de buik gegroeid, in de plaats dan dat het aan een ander lichaamsdeel vasthangt. (?) Ik weet niet hoor, ik gok maar.
ik denk ook zoiets..9 sep 2009 - 20:16