• Wat is het verschil tussen mannen en vrouwen haarverf?
    Ik had het gevraagd aan een medewerker van de Kruidvat en die antwoorde zo;
    'Ehh...jaa..nou..goede vraag eigenlijk!'
    Dusja, weet iemand van jullie het?
    (nodig voor het haar van m'n vriend)


    your eyes are like stars in the night.

    Misschien zit er bij mannen in het potje minder verf? Omdat zij korter haar hebben (cat)
    Ik heb echt geen idee (:


    You're a star in heaven.

    geen idee O.o
    ik snap het ook niet eigenlijk x'D
    en ik snap het nut er eigenlijk ook niet van, want het is toch haarverf. als een vrouw bijvoorbeeld mannen haarverf gebruikt heeft ze heus nog geen mannenhaar x'D


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    JilliBoyd schreef:
    geen idee O.o
    ik snap het ook niet eigenlijk x'D
    en ik snap het nut er eigenlijk ook niet van, want het is toch haarverf. als een vrouw bijvoorbeeld mannen haarverf gebruikt heeft ze heus nog geen mannenhaar x'D

    nee daarom .__.


    your eyes are like stars in the night.

    Zo heb je ook vrouwen en mannen shampoo, wat is daar het verschil in?
    Ik zou het ook niet weten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik denk dat het gewoon is dat ze meer geld willen verdienen, dus als een man z'n haar wilt verven, maar zijn vrouw ook, dat ze allebij aparte haarverf gaan kopen, zelfs al is het allebij dezelfde kleur o.o'


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    JilliBoyd schreef:
    ik denk dat het gewoon is dat ze meer geld willen verdienen, dus als een man z'n haar wilt verven, maar zijn vrouw ook, dat ze allebij aparte haarverf gaan kopen, zelfs al is het allebij dezelfde kleur o.o'


    Dat zou je sowieso 2 doosjes moeten kopen want met één doosje kom je niet toe voor 2 koppen. ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour zei op 29 dec 2009 - 22:29:
    (...)

    Dat zou je sowieso 2 doosjes moeten kopen want met één doosje kom je niet toe voor 2 koppen. ;D


    jamaar niet als ze allebij heel kort haar hebben :')


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Bovicide schreef:
    Misschien zit er bij mannen in het potje minder verf? Omdat zij korter haar hebben (cat)
    Ik heb echt geen idee (:


    Protège moi de mes désirs.

    JilliBoyd schreef:
    (...)

    jamaar niet als ze allebij heel kort haar hebben :')


    Okee, dan niet, maar volgens mij gebeurt dat niet vaak. xd


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het verschil is, dat het één voor vrouwen is en het andere voor mannen. (:


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    Saviour zei op 29 dec 2009 - 22:30:
    (...)


    Okee, dan niet, maar volgens mij gebeurt dat niet vaak. xd


    jaa, dat is waar x'D
    maar toch, het is gewoon 1 en al reclame (:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 22:33 ]


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    ik vind dit echt een goede vraag en ik zou het niet weten :)


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Saviour schreef:
    Zo heb je ook vrouwen en mannen shampoo, wat is daar het verschil in?
    Ik zou het ook niet weten.


    De geur misschien? Anders weet ik het ook niet.
    En het enige verschil tussen mannen en vrouwen haarverf zou dan de inhoud moeten zijn. Wat een onzin eigenlijk. Gebrek aan inspiratie voor een beter product. :')


    Save me with your love tonight.

    Ik denk de sterkte. Aangezien de haar structuur van mannen en vrouwen anders is. Ik denk dat die van mannen vriendelijker is voor je haar.


    -

    Everlasting schreef:
    Ik denk de sterkte. Aangezien de haar structuur van mannen en vrouwen anders is. Ik denk dat die van mannen vriendelijker is voor je haar.

    dat dacht ik dus ook, maar ze zeiden ook nog zo van; vrouwen hebben meer verzorging nodig.
    dat dat het verschil was ofzo o.o


    your eyes are like stars in the night.