• Al zeg ik het zelf, ik vind haar gewoon lelijk. Haar mond staat altijd open, ze is blond en heeft dikke donkere wenkbrauwen die bijna aan elkeer staan. En ze heeft al 3 vriendjes gehad en 1 van 16, maar ik vond ze alle 3 lelijk. (cat)


    when words fail, music speaks.

    FACK schreef:
    (...)Mag dat niet? Sorry hoor Q is niet van jou ofzo. -gayhand-


    zeg ik da dn mij zie je dat nie typen hoor :8


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    LoveXxMe schreef:
    Weet je mensen als je Bo's topic niet snapt ofzo vraag het want nu vatten jullie het allemaal verkeerd op

    Juist quote jij mijn reactie van 'Kan je dit wel goed opvatten?' Nog met idd. --'


    We'll never be as young as we are tonight

    Unusual schreef:
    Guys, serieus, praten jullie nooit over je vrienden ofzo? Dat die het met die doet en dat haar vriend toch ergens best wel een klootzak is enzo? Ga niet de heilige hier lopen spelen. Want jullie hebben allemaal wel eens wat over een vriend of vriendin

    De vriend van je vriendin is een klootzak en je vriendin zelf is lelijk en alles dat vind ik toch wel heel wat verschil hebben.


    -

    FACK schreef:
    (...)Als ik lelijk was zou ik echt geen foto's van mezelf maken en op internet zetten zie fotoboek.


    Dan kan ik nu ook me mening geven, maar dat doe ik niet. Komt niet goed met mij dan.

    Maar iedereen heeft zo zijn schoonheid, en dat moet iedereen inzien en respecteren.
    Als jij lelijk was, en er zo over je gepraat werd, zou jij dat ook niet leuk vinden. :)
    Denk eens in een ander perspectief.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Genius schreef:
    (...)
    Maar waarom zou je een topic gaan aanmaken en even zitten te vertellen hoe lelijk je vriendin is. Dat slaat toch nergens op.

    idd >.<

    FACK schreef:
    (...)Moet ik dan zeggen: wauw mijn vriendin is zoooooo lief. Ze is er altijd voor me!
    Dan zou ik liegen en dat haat ik.

    Nee dat zeg ik niet maar je kan iets bot brengen iets wat aardiger brengen en dit is gewoon heel bot.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    waarom ben je dr dan nog vriendin mee, als je haar toch maar afkraakt..

    Njaa, volgens mij is het het beste als we allemaal stoppen met ruzie te maken. Diegene die daar toch zin in hebben, reageer het af op wat anders en niet hier. Quizlet moet aangenaam blijven :'D


    -

    Allied schreef:
    (...)
    Juist quote jij mijn reactie van 'Kan je dit wel goed opvatten?' Nog met idd. --'

    Ja maar daarna heb ik het gevraagd ^^


    Love is a special gift (L)

    Allied schreef:
    (...)
    Juist quote jij mijn reactie van 'Kan je dit wel goed opvatten?' Nog met idd. --'
    Zíj ging mij erop na vragen en snapt mij.


    when words fail, music speaks.

    Ben ik hier nu echt de enigste dat er geen drama over gaat zitten maken ? oO" Misschien heeft haar 'bf' wel iets gedaan wat haar niet blij maakten,en daarom dit topic?

    xCIxTHx schreef:
    waarom ben je dr dan nog vriendin mee, als je haar toch maar afkraakt..
    Voor zover ik kan lezen in dit topic de reacties gaan over mij hoor. Ik kraak haar heus niet totaal af ze heeft ook leuke kanten.


    when words fail, music speaks.

    JOYCEVIPx schreef:
    Ben ik hier nu echt de enigste dat er geen drama over gaat zitten maken ? oO" Misschien heeft haar 'bf' wel iets gedaan wat haar niet blij maakten,en daarom dit topic?


    Njaa, ik vond het ook niet zo respectvol overkomen, maar om over zoiets ruzie te maken.. ><


    -

    Klaar nu, continue offtopic gaan met z'n allen + ruzie maken > slotje.


    I clicked my heels and wished for you.

    FACK schreef:
    (...)Zíj ging mij erop na vragen en snapt mij.

    Volgens mij valt er gewoon niet veel te snappen.
    Je zegt dat je zogenaamde Bf lelijk is. Wat valt daar nu aan te snappen in godsnaam?


    We'll never be as young as we are tonight