• Al zeg ik het zelf, ik vind haar gewoon lelijk. Haar mond staat altijd open, ze is blond en heeft dikke donkere wenkbrauwen die bijna aan elkeer staan. En ze heeft al 3 vriendjes gehad en 1 van 16, maar ik vond ze alle 3 lelijk. (cat)


    when words fail, music speaks.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ghaha,praat ik nu met het ego van Bo [a]"
    Dat is de normale Bo =3


    when words fail, music speaks.

    Geen geruzie a.u.b.


    I clicked my heels and wished for you.

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    Maar je hebt wel iets te zeiken over haar uiterlijk
    Mag dat niet? Sorry hoor Q is niet van jou ofzo. -gayhand-


    when words fail, music speaks.

    FACK schreef:
    (...)Dat is de normale Bo =3

    Ghaha ;D.

    je bent echt een hopeloos typ weetje het zou me niks verbazen als je zelf zo lelijk bent dat alle spiegels breken als je erin kijkt!!


    DUDE! Get a life!!!

    Weet je mensen als je Bo's topic niet snapt ofzo vraag het want nu vatten jullie het allemaal verkeerd op


    Love is a special gift (L)

    Immortal schreef:
    (...)
    Ja maar dat kan toch wel iets aardiger?
    Moet ik dan zeggen: wauw mijn vriendin is zoooooo lief. Ze is er altijd voor me!
    Dan zou ik liegen en dat haat ik.


    when words fail, music speaks.

    FACK schreef:
    (...)Mag dat niet? Sorry hoor Q is niet van jou ofzo. -gayhand-

    En van jou zeker wel? -gayhand-


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Guys, serieus, praten jullie nooit over je vrienden ofzo? Dat die het met die doet en dat haar vriend toch ergens best wel een klootzak is enzo? Ga niet de heilige hier lopen spelen. Want jullie hebben allemaal wel eens wat over een vriend of vriendin


    Music is the new sex

    Immortal schreef:
    (...)
    En van jou zeker wel? -gayhand-


    haha inderdaad :D X)

    mirtje123 schreef:
    je bent echt een hopeloos typ weetje het zou me niks verbazen als je zelf zo lelijk bent dat alle spiegels breken als je erin kijkt!!
    Als ik lelijk was zou ik echt geen foto's van mezelf maken en op internet zetten zie fotoboek.


    when words fail, music speaks.

    Immortal schreef:
    (...)
    En van jou zeker wel? -gayhand-
    Dat zeg ik niet. :L


    when words fail, music speaks.

    FACK schreef:
    (...)Moet ik dan zeggen: wauw mijn vriendin is zoooooo lief. Ze is er altijd voor me!
    Dan zou ik liegen en dat haat ik.

    Maar waarom zou je een topic gaan aanmaken en even zitten te vertellen hoe lelijk je vriendin is. Dat slaat toch nergens op.


    -

    Unusual schreef:
    Guys, serieus, praten jullie nooit over je vrienden ofzo? Dat die het met die doet en dat haar vriend toch ergens best wel een klootzak is enzo? Ga niet de heilige hier lopen spelen. Want jullie hebben allemaal wel eens wat over een vriend of vriendin

    Ik zeg zoiets echt niet, ik denk het soms wel, maar ik zég het niet, en zeker niet op het internet.

    Wat ben je toch een lieve meid :'D


    Never run out of reasons to smile...