• Yaps, ik wil de abbo's afschaffen. :Y)
    Omdat ik persoonlijk mijn mail etc nooit lees en dus nooit een abbo neem en de meeste mensen die een abbo op je storie nemen lezen hem erna toch niet meer. Dus mijn suggestie is de Abbo's afschaffen en gewoon telkens dat als er een nieuw deel is dat de lezers van het vorige deel een automatisch pb/gb bericht krijgen toegestuurd met de link erin.
    Dat is veel handiger want het bestpaard voor de schrijvers tijd om de mensen zonder abbo te melden dat er een nieuw deel is.
    Lots of love, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vergeet het! :O

    Ik hou van die abbo's en vind ze erg handig. :Y)

    En je tweede idee is opzich wel goed, maar nogal onnodig. ^^


    Let the Night embrace you

    Gheheh dikke vette tegen hiero :'D. Maar misschien valt jou idee ook nog wel te overwegen. Maar dat zullen mensen niet leuk vinden. Zodra ze iets gelezen hebben dat ze overal van verwittigd worden.


    Wie du mir, so ich dir.

    Empire schreef:
    Vergeet het! :O

    Ik hou van die abbo's en vind ze erg handig. :Y)

    En je tweede idee is opzich wel goed, maar nogal onnodig. ^^

    Ik vergeet niks. (puh)
    De abbo's zijn vervelend.
    En mijn idee is gewoon beter want dan zijn de abbo's niet nodig en dat is gewoon handiger dan hoeft niet alles via de mail. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, abo's zijn superhandig ö

    Ehm misschien gebruiken andere t nog wel?:p

    Mischien kan Rutger het voor een proeftijd er op zetten,Mischien is het wel handig ja.Meld het bij hem zou ik zeggen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Renée,
    En ik maar denken dat er hersentjes in jouw koppie zaten. Waar zijn die gebleven? Glapperd!
    Abo's mogen niet weg, ghaha.

    I lovee ya'h ! (flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Misschien, ja.

    Je kan je abo toch verwijderen? Ik ben ertegen (cat)


    -

    Tegen, ik vind abo's wel handig.

    Ik ben ook tegen :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    En wat nou als jij het laatste deel van een story hebt gelezen en je vind het werkelijk bagger? Dan krijg je dus alsnog een bericht terwijl je dat helemaal niet wilt.


    Bored.

    Ik werk met bladwijzers, werkt wel, moet je alleen zelf steeds bijhouden :'D

    Tegen, ik vind ze echt handig. :')
    Vooral gezien het feit je ook gewoon naar 'Mijn abo's' kunt gaan en dan naar de Story's gaan etc. B)


    -

    Blondiepants schreef:
    Je kan je abo toch verwijderen? Ik ben ertegen (cat)


    dream, dare, fly!