Wat vind jij nou echt een mooi liedje?
-
12 dec 2007 - 13:5215 dec 2007 - 13:44
Ik had, hem ook een paar dagen na dat ie uit kwam, en Jaa, ze heeft deze keer wel een perfecte naam gekozen, Maar, Under My Skin en Let go, zijn ook SUPER!! Maar, The best damn thind is toch the best damn cd!
15 dec 2007 - 13:45Maar, verder vind ik Ashlee Simpson ook Goed, ze maakt ong. de zelfde muziek als Avril bijv.
Boyfriend, Lala en Pieces of me.15 dec 2007 - 13:46die ken ik allemaal, en ze zijn wel vet ja ^^ ik luister al1 niet nar haar muziek... ik kan niet meer downloaden '-_-
Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!
15 dec 2007 - 13:53FREI IM FREIEN FALL! ,van Tokio Hotel
Maria, van US 5
Warum?, LaFee
Apologize, van One Republic
Einfach ich, Samy Deluxe
- YMCMB
15 dec 2007 - 13:56
die van samy deluxe ken ik niet, en die van us5 is idd een van hun betere, maar een beetje nuteloos maar op zich klinkt ie wel goed, ik heb meerdere liedjes van hun gelisterd en die waren allemaal een beetje hetzelfde... ik vin die Vince best schattig ^^Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!
15 dec 2007 - 19:27o ja en kill all your friends vn mcr ook ng !! die is egt kei goe
en apologize vn one replubic en timbaland is ook héél mooi(H)HaveFun!
15 dec 2007 - 19:34PFFFF dan vraag je me toch wat . Dan ga ik toch maar voor Kelly Rowland Ft Nelly - Dilemma. Hij is oud maar blijft een geweldig nummer.
In Italië tot en met 26 juli! :D
18 dec 2007 - 16:18Samy Deluxe - Der Shit
Samy Deluxe - international love
Ali B ft Darryl, Yes-R en Gio- Groupie Love
Nelly Furtado - In god's hands18 dec 2007 - 18:37eyes set to kill - Young blood spills tonight
eyes set to kill - beauty through broken glass
eyes set to kill - liar in the glass
avril lavinge - when you'r gone
evanescence - everybody's fooled
Kelly Clarkson - Because Of You
Alicia Keys - Fallin'
die blijve de beste liekes diek tot nu toe hem gehoort (natuurlijk zijn der nog goeie)What happened in the crew stays in the crew ^^
18 dec 2007 - 20:17iik vind alle liedjes van Tokio Hotel, avril lavigne, my chemical romance, 30 seconds to mars, enter shikari en nog veeel meer bands egt zupper goed! hier sijn er dan een paar
1. tokio hotel- spring nicht
2. tokio hotel- reden
3. avril lavigne- take me away
4. avril lavigne- he wasn't
5. 30 seconds to mars- the kill
6. my chemical romance- teenagers
7. enter shikari- mothershipbla bla bla
22 dec 2007 - 9:54FREI IM FREIEN FALL! ,van Tokio Hotel
Maria, van US 5
Warum?, LaFee
Apologize, van One Republic
Einfach ich, Samy Deluxe
Apologize? Ook echt een ge-wel-dig nummer. Staat ook op mijn telefoon .In Italië tot en met 26 juli! :D
22 dec 2007 - 12:18OMg dilemma was altijd zo Goed man!!! Die luisterde ik zo vaak!
You tell me i'm wrong, better prove you're right..
27 dec 2007 - 0:14alles van Nightwish, tarot en Children of Bodom
27 dec 2007 - 11:25littlest things --> lily allen
friend of mine --> lily allen
friday night --> lily allen
shame for you --> lily allen
everything's wonderfull --> lily allen
alfie --> lily allen
not big --> lily allen
foundations --> kate nash
alles --> tokio hotel
the best damn thing --> avril lavigne
PoisonTrash on camera
27 dec 2007 - 13:00ik ken die liedjes van lily allen niet, maar de rest is wel vet ^^
Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!