• De stelling van vandaag luidt:
    Muziek behoort tot je opvoeding.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik vind van wel [=


    Just a simple "I love you" (:

    Mijn vader is een echte rock fan en speelt vaak zijn muziek af, zodat je het tot op het straat hoort. x)

    Dat doet hij al langer dan ik besta, dus ja.

    Ik denk als mijn pa die muziek zo niet afspeelde, dat ik die liedjes dan nooit kende en die nooit graag hoorde. ^^


    Let the Night embrace you

    Vind ik niet, het is niet zo dat mijn ouders mij voor de radio zette en mij dan naar muziek lieten luisteren omdat dat 'bij de opvoeding behoort'.

    ik ben zelf opgegroeid met veel muziek om me heen -woont in een familie waar veel muziek gemaakt word ;$- dus voor mij klopt de stelling wel een beetje..

    Assassin schreef:
    Ja, vind ik wel

    :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Eens. Zonder is gewoon onmogelijk =] Ik ben er mee opgevoed, omdat mijn vader piano speelt en ik ook. En ik zing ook graag. =]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vogue schreef:
    Muziek heeft denk ik wel impact op je opvoeding, maar behoren; nee.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    maken niet,
    maar luisteren wel,
    ik wordt er bijvoorbeeld rustig van


    dress me, i'm your mannequin.

    Vogue schreef:
    Muziek heeft denk ik wel impact op je opvoeding, maar behoren; nee.

    Vogue schreef:
    Muziek heeft denk ik wel impact op je opvoeding, maar behoren; nee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    tuurlijk , maar dan volgens je eigen niveau he...
    samson en geeeeeeert _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Vogue schreef:
    Muziek heeft denk ik wel impact op je opvoeding, maar behoren; nee.


    ~

    Vogue schreef:
    Muziek heeft denk ik wel impact op je opvoeding, maar behoren; nee.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik denk het wel, want de tekst van liedjes kan je misschien wel op hele andere ideën zetten over het leven. Als je ouders je nou telkens discriminerende liedjes laten horen, dan ga je dat vanzelf geloven.


    keep on tryin' to win, even if you lose.

    Katherine schreef:
    Ik ben met muziek opgegroeid. Ik speel al van mijn vierde piano en ik weet alles van de helden ervan en ik ben er echt trots op.
    En ik vind dat iedereen zo'n opvoeding moet krijgen, want dat verrijkt je leven op een fantastische manier.
    Nouja, dat kan je nu ook niet iedereen wijs gaan maken, want sommige gaan al met hun ogen rollen als ze Mozart ofzo horen. En daar kan ik eigenlijk niet tegen, maar anyway.
    Muziek is kunst, vooral de klassieke oeuvres. En natuurlijk horen ze bij een eervolle opvoeding.
    Ik heb wel niet zo'n opvoeding gekregen maar ik vind dat je gelijk hebt. (nerd)


    Only losers can act the way you do