• Jup thats right. Die heb ik vorige week op het i-net gekocht en die zijn vandaag eindelijk binnen gekomen met de post. De starportrait boeken van TokioHotel en 'Tokio Hotel, Ein Tsunami.' Voor de mensen die weten wat het zijn. Ze zijn de moeite waard. Mooi, stevig en leuk in elkaar gezet.

    Voor de mensen die niet weten wat het is..Het zijn eigenlijk geen fanboeken, maar boeken waarin de loop van hun carriere beschreven word. Dingen zoals toen ze opgeroepen werden door het leger en wat zich daar allemaal omheen heeft gespeeld wat uit de media is gebleven.

    De boekjes zijn wel duur. Maar dat vind ik ze wel waar. De starportraits zijn €8,- per stuk en die van Ein Tsunami koste €15. Ik heb ze op ebay gekocht.

    Je kunt ze krijgen op Amazon, Ebay, duitse boekhandels.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2009 - 16:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Vind de prijzen eigenlijk nog meevallen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Vind de prijzen eigenlijk nog meevallen
    Nou ze zijn idd stevig maar het zijn en blijven papieren boekjes :'D. Maar klopt er zijn wel vele duurdere prijzen geweest voor zo'n soort dingen enzo dat is wel zo ja.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou ze zijn idd stevig maar het zijn en blijven papieren boekjes :'D. Maar klopt er zijn wel vele duurdere prijzen geweest voor zo'n soort dingen enzo dat is wel zo ja.

    Ja want voor sommige dingen betaal je vet veel en is prut.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Cool, wil ik ook ;o


    Some people make the world special just by being in it

    vet!
    al weet ik nog niet of ik het wel ga kopen (A)

    Whaha, toen ik in Duitsland was heb ik ook naar die boekjes gezocht, maar ik vond alleen de alleroudste: Tokio Hotel So Laut Du Kannst!
    Gekocht, ook leuk, maar had liever die andere gehad [:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ein tsunami heb ik ook..
    al meer dan een jaar.. ooit in Parijs gekocht.. dus helaas is het in het frans van mij :(

    Die eerste heb ik al, ik heb ook nog een ander boek, die pb ik dan wel.
    Tsunami ga ik misschien nog kopen ja.
    x