• Ergens vind ik het best wel dom dat je geen negerzoen meer mag zeggen. Want kijk, je zegt toch ook blankenvla?

    Of ligt dat nou aan mij?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Negertieten, jeeeuuuj :'DDD
    Ook met Jodenkoeken. Ik snap echt niet wat er mis mee is.. Aanstellers zijn het.


    I live for the applause, you will die for it.

    FreePeace schreef:
    Ergens vind ik het best wel dom dat je geen negerzoen meer mag zeggen. Want kijk, je zegt toch ook blankenvla?

    Of ligt dat nou aan mij?


    ja idd weetje hoe dom wand een voorbeeldje we mogen geen neger zeggen maar wel blanken O_0


    I'm your biggest night mare

    Jodenkoek mag lekker wel :zip:


    We can only learn to love by loving.

    ik zeg eigenlijk nog steeds negerzoenen, al mag dat eigenlijk niet..(A)

    Ik zeg nog steeds Negerzoenen, ik ben er aangewend, dus ik krijg het toch niet uit mijn kop x'D
    + Het is gewoon dom, want dan zegt er zo iemand tegen je: Wil je een zoen?
    En dan zeg je natuurlijk 'nee',
    en dan loopt je een negerzoen mis! O__o


    Caution first, always.

    Oh is dat bij jullie in NL dan? Hier in België mogen wij nog steeds Negerinnentetten zeggen hoor ;D Wat bij jullie die negerzoen is

    Conspiracy schreef:
    Oh is dat bij jullie in NL dan? Hier in België mogen wij nog steeds Negerinnentetten zeggen hoor ;D Wat bij jullie die negerzoen is

    dat vind ik dan stiekem toch wel dom dan.. :x
    waarom in nederland niet en belgie wel? (cat)

    Ik vind het echt onzin dat ze dat veranderd hebben. I mean, ze hebben toch ook witte negerzoenen? En die noem je toch ook negerzoenen :8 xD

    En ja, jodenkoeken en blankevla bestaan ook nog >.<


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Whipple schreef:
    (...)
    dat vind ik dan stiekem toch wel dom dan.. :x
    waarom in nederland niet en belgie wel? (cat)

    Omdat België gewoon beter is? Dat weet toch elke Nederlander ;'D kidding. I don't know.

    Die zijn echt zó lekker. <3


    -

    ik blijf ze toch zo noemen
    [/opstandig]

    ik vind het owk klote het heet niks voor niks een negerzoen wittezoen klinkt niet en een slagroomzoen ook niet duss... ik vind het idioot xD


    Life up to your own espectations

    Ik noem die dingen dus mooi wel negerzoenen. Schijt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommige voelen zich erdoor aangevallen.
    t Zal wel. Als ik een neger was of als er een koek fzo naar mijn achtergrond werd genoemd, zou het mij geen reet boeien, maarja.


    ok

    ze hebben de namen dan wel veranderd, maar ik denk niet dat het in de volksmond anders gaat worden. het zullen toch altijd negerzoenen blijven :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.