• naja kzou eigenlijk vrijdag met een paar mensen gaan stappen maar me ouders laten me niet gaan want ik heb me been gekneust maar kvoel dr nog amper wat van .
    Maar nu zit het dus zo dat ik ga stappen vanwege een jonge die me wilde gaan vragen maar me ouders zijn tegen hem omdat hij van een ander geloof komt. Wat moet k er nu aan doen kweet t echt niet...als ze horen dat k wat met hem heb verbieden ze me het om met hem om te gaan...


    Its Now or Never. <3

    Wacht..
    jouw ouders verbieden het omdat hij een ander geloof heeft?
    Dude, in welke tijd leven we? Dat is al zo een 40 jaar geen taboe meer. Dat is normaal hoor, dat katholieken met protestanten krijgen of whatever. Wat een onzin.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wacht..
    jouw ouders verbieden het omdat hij een ander geloof heeft?
    Dude, in welke tijd leven we? Dat is al zo een 40 jaar geen taboe meer. Dat is normaal hoor, dat katholieken met protestanten krijgen of whatever. Wat een onzin.


    naja over dat geloof heb ik het niet.
    die jongen is van geloof moslim ma hij lijkt ram nederlands omdat zijn moeder gewoon nederlands is alleen zijn vader is dus zo..


    Its Now or Never. <3

    xVAMPIER schreef:
    (...)

    naja over dat geloof heb ik het niet.
    die jongen is van geloof moslim ma hij lijkt ram nederlands omdat zijn moeder gewoon nederlands is alleen zijn vader is dus zo..
    Aaah, oke. Dus je ouders zijn een beetje PVV-achtig? Of ben je een Belg?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Aaah, oke. Dus je ouders zijn een beetje PVV-achtig? Of ben je een Belg?


    nee hoor ik woon in limburg maar wel in de burt van belgie dus :P
    maja wat moet k dr nu mee doen?


    Its Now or Never. <3