• Met scheikunde [als je dat zo schrijft?] gingen we ons eerste practicum van het jaar doen en dat was met gas branders enzo. Hij zo iedereen met lang haar moet het haar in een staart dus ik dat doen en die mega grote jas aan en die ultra sexi bril op ^^ Ga ik weer op mijn plek zitten moet ik een vlam proberen te krijgen doe het gas aan en de aansteker er boven. Ik stond er dus te dicht op en toen kwam er een mega vlam uit en ik zo snel achteruit en toen is die vlam een stukje over mijn voorhoofd gegaan en bij mijn scheiding een stukje weg gebrand. x-x Nu zit er een klein kaal plekje maar gelukkig valt het niet op en niemand had het gemerkt anders had ik me echt dood geschaamd. xd Maar toch als ik eraan denk als mijn hele haar in de fik stond, damn dan zou ik echt wel een pruik willen!


    when words fail, music speaks.

    AHAHAHA OMG :|
    Dat is kud xD Maar wees blij dat je dat niet ziet ;D
    En, weetje wat pas leuk is? Als je de tafel half in de fik zet bij sk en dan gilt: BRAAND! en iedereen komt kijken -.-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    vetkoeldude. :D

    O.O

    Lekker jung
    jij bent ook niet handig
    =3 whaha BOO


    We can only learn to love by loving.

    Zie je het gewoon voor je, KALE BO Omg xd

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:56 ]


    when words fail, music speaks.

    omg O_O


    I need you like a heart needs a beat

    Fighter schreef:
    O.O

    Lekker jung
    jij bent ook niet handig
    =3 whaha BOO
    En toen zette die vrouw hem op een kaarsje mini vlam komt onze SK leraar eraan en die zegt: Nou dat is lullig. Een echte terrorist heeft meer power nodig.
    EN VANAF NU BEN IK EEN TERRORIST =3


    when words fail, music speaks.

    Mijn haar stond ook eens in de fik. Dat was toen ik nog een kleuter ofzo was. Ik ging boven een kaars hangen, en toen stond het in de fik. En mijn papa enzo goten bier, en cola over mij heen. We zaten dus in een café. Ik wist niet wat er gebeurde.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    dat moet stinken O.o ?
    want vrbrand haar stinkt echt wel hard eig :')


    everybody needs a song.

    WAHA XD mijn zusje heeft dat ook al gehad x.x

    Het was zo bij Halloween en wij hadden een babysitter en het licht was uitgevallen. Dus die babysitter had kaarsen aangedaan, was mijn zusje [die toen 5 was of zo]erover gaan hangen en stond dr haar in de fik. Jammer genoeg heb ik 't niet meegemaakt, ik was in slaap gevallen x.x

    Boyiloveyou schreef:
    dat moet stinken O.o ?
    want vrbrand haar stinkt echt wel hard eig :')
    Dat zeggen heel veel maar ik heb nikt geroken..


    when words fail, music speaks.

    Haha, ik ben blij voor jou dat niemand het gezien had. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    FACK schreef:
    (...)En toen zette die vrouw hem op een kaarsje mini vlam komt onze SK leraar eraan en die zegt: Nou dat is lullig. Een echte terrorist heeft meer power nodig.
    EN VANAF NU BEN IK EEN TERRORIST =3


    BOTERRORIST
    =3

    whaha
    daar moet je je inlognaam in verandere


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    BOTERRORIST
    =3

    whaha
    daar moet je je inlognaam in verandere
    OMG JA!
    Kan nog niet want ik moet eerst samen met Kika nog doen Kikailoveu ofzo =3 en dat kan pas 12 september x-x


    when words fail, music speaks.

    wahaha, s wel zuur 8D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    6000BRIEFJE schreef:
    vetkoeldude. :D


    Never run out of reasons to smile...