• Ik ben het thuis helemaal zat, het is niet meer uit te houden. Als er iemand anders erbij is houden mijn ouders zich stil zijn we alleen dan schreeuwen ze constant en verwijten ons (ik en mijn 2 zusjes) van alles.

    Vanmorgen bijvoorbeeld. Ons ma was met Danique weg omdat ze moest bloedprikken. Ik was al de ontbijt spullen aan het opruimen want ik was de laatste. Maar ik had net gedouched en mijn haar was nu precies goed droog om het in model te doen. Dus ik snel naar boven om mijn haar alleen te kammen. Komt ons ma thuis, helemaal razend omdat ik niet alles had opgeruimt! Ik zou vnadaag naar de kapper gaan, maar dat mocht niet meer. Ik was een dom kind dat zichzelf alleen maar afzonderde van alles. Vind je het gek? Het is thuis gewoon een ramp, beneden is er altijd ruzie. Ik zit veel liever boven met mijn muziek op die hun takke herrie vinden (Tokio Hotel, Cinema Bizarre.)!

    Maar nu ga ik naar beneden, ik moet eten. Als ik niet rap kom heb ik weer een probleem. Ik zit nu gewoon te huilen. Ik haat het hier thuis!

    Ik moest dit ff kwijt.

    Edit: Bedankt allemaal! <3

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:51 ]


    -

    Conspiracy schreef:
    Arm ding ;o Je kan misschien een vriend/vriendin of leerkracht in vertrouwen nemen? Misschien best een volwassene en dan kan je daar mee praten. Met je ouders praten heeft zo te zien weinig zin, dus ik vind dat je zeker met een andere volwassen persoon moet gaan praten. Anders kan je naar de kindertelefoon bellen? Als je vraagt anoniem te blijven zullen ze niets zeggen. En ze zeggen meestal eerst dat je er met je ouders over moet praten en als het dan nog niet lukt moet je terugbellen [spreekt uit ervaring] Besef wel goed dat weglopen niets oplost. En ook hoe gevaarlijk het wel niet is, ik denk niet dat je zo graag mee wordt genomen door een vreemde man of zo? En waar ga je slapen? Hoe ga je aan eten komen? Volgens mij is weglopen niet echt een optie.

    Sterkte en als je voor de rest wil praten, mijn pb staat altijd open (flower)

    Dankje dat is heel aardig, maar ik was eigenlijk van plan om naar een vriendin te gaan. Vragen of ik daar een nachtje mag blijven, logeren ofzo.


    -

    Bij mij ging het ook echt een hele tijd kei kut hier, maar dat was in de 2e, daarna werd het weer gewoon hier ö
    Maar sterkte <3


    I don't need words to feel those lips.

    IC2P schreef:
    (...)
    Dankje dat is heel aardig, maar ik was eigenlijk van plan om naar een vriendin te gaan. Vragen of ik daar een nachtje mag blijven, logeren ofzo.

    Als je het zo ziet, vind ik 't misschien wel een goed idee voor één of twee nachtjes. Laat je ouders daarmee zien dat je echt het zat bent dat ze je een hele tijd zitten af te blaffen. Maar, ze zullen je wel missen, je moet niet denken dat 't is omdat ze zo schreeuwen dat ze niet van je houden.