Ik ben het thuis helemaal zat, het is niet meer uit te houden. Als er iemand anders erbij is houden mijn ouders zich stil zijn we alleen dan schreeuwen ze constant en verwijten ons (ik en mijn 2 zusjes) van alles.
Vanmorgen bijvoorbeeld. Ons ma was met Danique weg omdat ze moest bloedprikken. Ik was al de ontbijt spullen aan het opruimen want ik was de laatste. Maar ik had net gedouched en mijn haar was nu precies goed droog om het in model te doen. Dus ik snel naar boven om mijn haar alleen te kammen. Komt ons ma thuis, helemaal razend omdat ik niet alles had opgeruimt! Ik zou vnadaag naar de kapper gaan, maar dat mocht niet meer. Ik was een dom kind dat zichzelf alleen maar afzonderde van alles. Vind je het gek? Het is thuis gewoon een ramp, beneden is er altijd ruzie. Ik zit veel liever boven met mijn muziek op die hun takke herrie vinden (Tokio Hotel, Cinema Bizarre.)!
Maar nu ga ik naar beneden, ik moet eten. Als ik niet rap kom heb ik weer een probleem. Ik zit nu gewoon te huilen. Ik haat het hier thuis!
Ik moest dit ff kwijt.
Edit: Bedankt allemaal! <3
[ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:51 ]
-