• Ik ben het thuis helemaal zat, het is niet meer uit te houden. Als er iemand anders erbij is houden mijn ouders zich stil zijn we alleen dan schreeuwen ze constant en verwijten ons (ik en mijn 2 zusjes) van alles.

    Vanmorgen bijvoorbeeld. Ons ma was met Danique weg omdat ze moest bloedprikken. Ik was al de ontbijt spullen aan het opruimen want ik was de laatste. Maar ik had net gedouched en mijn haar was nu precies goed droog om het in model te doen. Dus ik snel naar boven om mijn haar alleen te kammen. Komt ons ma thuis, helemaal razend omdat ik niet alles had opgeruimt! Ik zou vnadaag naar de kapper gaan, maar dat mocht niet meer. Ik was een dom kind dat zichzelf alleen maar afzonderde van alles. Vind je het gek? Het is thuis gewoon een ramp, beneden is er altijd ruzie. Ik zit veel liever boven met mijn muziek op die hun takke herrie vinden (Tokio Hotel, Cinema Bizarre.)!

    Maar nu ga ik naar beneden, ik moet eten. Als ik niet rap kom heb ik weer een probleem. Ik zit nu gewoon te huilen. Ik haat het hier thuis!

    Ik moest dit ff kwijt.

    Edit: Bedankt allemaal! <3

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:51 ]


    -

    Gosh ik heb medelijden had ik vanmiddag werd mijn moeder helemaal kwaad om niks


    I Got My Party Tonight<33

    Ik samen met je weglopen. (flower)
    Ik haat het hier op de moment thuis ook. :'(


    Let the Night embrace you

    ik leef met je mee.
    ouders zijn gewoon hatelijk :[


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Auwtsch...
    Sterkte <3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    wij van Q moeten gewoon allemaal geld bij elkaar leggen en een huis kopen waar iedereen die het tijdelijk niet uithoud in huis gewoon daarheen kan:) [/ niet sarcastisch bedoeld,, maar ik weet ook wel dat het helaas niet kan:( ]

    HUG aan iedereen die hem nodig heeft


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JustHateLove schreef:
    wij van Q moeten gewoon allemaal geld bij elkaar leggen en een huis kopen waar iedereen die het tijdelijk niet uithoud in huis gewoon daarheen kan:) [/ niet sarcastisch bedoeld,, maar ik weet ook wel dat het helaas niet kan:( ]

    HUG aan iedereen die hem nodig heeft


    dan krijg je 200 euro vanm ij =3

    btw Anouk ;

    liefje dat is echt klote, zo gaat het hier in huis ook. ik heb het altijd gedaan. gewoon chill doen en zwijgen als ze boos worden. sluit je af van hun of ga met ze praten.


    We can only learn to love by loving.

    Awh. Sterkteee! (flower)


    Never run out of reasons to smile...

    Dat heb ik ook, laten we met zen alle weglopen van huis. Mijn broer noemde me net een dikzak, maar hij is net een anorexiakind, komaan, mijn broer heeft een kippelijfke. En mijn mama begon me mee dikke te noemen > <

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:30 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Dat heb ik ook, laten we met zen alle weglopen van huis. Mijn broer noemde me net een dikzak, maar hij is net een anorexiakind, komaan, mijn broer heeft een kippelijfke. En mijn mama begon me mee dikke te noemen > <

    waat liefje ik heb je foto's gezien en je bent helemaal niet dik!!
    Dus hoe haalt je broer en je mama het in hun hoofd omdat te zeggen?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:43 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Omg... wat rot voor je meid. Praten heeft zeker geen zin? Misschien moet je is op zoek gaan naar professionele hulp? Dat kun je al gauw vinden op school. Succes


    Life is hard and then we die

    Ik snap je helemaal. Ik word ook gek van mijn stiefma, ze beïnvloedt m'n pa in AL zijn beslissingen, ik herken mijn eigen papa niet meer door d'r.


    Let's do this poo

    Dankjewel allemaal. Daarnet deed ze weer helemaal normaal. Ik wil eigenlijk vragen of we morgen naar de kapper gaan maar daar flipte ze voor het eten ookal door, drm schreef ik dit bericht. Ik durf het gewoon niet meer te vragen, maar het hypocriete is, ons ma gaat vaak naar de kapper. Ik loop met gespleten haarpunten van hier tot tokio, het staat en springt alle kanten op, ik kan het niet eens stylen omdat het dan helemaal ontpoft! En ik mag gewoon niet naar de kapper terwijl dat harstikke nodig is! Stom mens...


    -

    Groot gelijk heb je.
    Dat zou iik ook doen met zo'n moeder..

    Ik zit er ook echt aan te denken om weg te lopen, al is het voor 1 dag. Ik wil ze laten schrikken, zodat ze misschien wel tonen dat ze om me geven zoals ze zeggen als we net ruzie hebben gehad.


    -

    Arm ding ;o Je kan misschien een vriend/vriendin of leerkracht in vertrouwen nemen? Misschien best een volwassene en dan kan je daar mee praten. Met je ouders praten heeft zo te zien weinig zin, dus ik vind dat je zeker met een andere volwassen persoon moet gaan praten. Anders kan je naar de kindertelefoon bellen? Als je vraagt anoniem te blijven zullen ze niets zeggen. En ze zeggen meestal eerst dat je er met je ouders over moet praten en als het dan nog niet lukt moet je terugbellen [spreekt uit ervaring] Besef wel goed dat weglopen niets oplost. En ook hoe gevaarlijk het wel niet is, ik denk niet dat je zo graag mee wordt genomen door een vreemde man of zo? En waar ga je slapen? Hoe ga je aan eten komen? Volgens mij is weglopen niet echt een optie.

    Sterkte en als je voor de rest wil praten, mijn pb staat altijd open (flower)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 19:14 ]