• Ik ben dus van plan een schilderij te maken van The Joker. Ik heb al een schets op een doek gedaan. Nou heb ik jullie mening nodig of die al goed gelukt is. Ik ga alleen werken met zwart, grijs en rood. Misschien ook wat donkere/lichtere tinten grijs.
    De schets.
    Het voorbeeld.
    Als ik eenmaal klaar ben laat ik het zien :'D Morgen begin ik met verven.
    Mijn vorig topic.
    Nou ben ik klaar met schilderen, maar ik weet niet wat ik ervan vind. Zijn mond, lijkt verminkt (Dat is eigenlijk zo) Maar niet hoe het hoort te zijn. En als je zo kijkt lijkt het op een hond. Eheehh.. Naja.
    Het voorbeeld.
    De schets.
    Schets ingekleurd.
    Schilderij.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind hem echt super mooi Ö

    Ik vind hem écht heel mooi! En hij lijkt wel op The Joker hoor!
    Petje af!(flower)


    everything, in time

    talentje!
    zeker erg mooi!
    bij die schets wist ik nog niet wat ik moest denken, maar het resultaat is prachtig geworden!
    petje af :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    talentje!
    zeker erg mooi!
    bij die schets wist ik nog niet wat ik moest denken, maar het resultaat is prachtig geworden!
    petje af :')
    Eigenlijk vind ik de schets mooier gelukt dan het eindresultaat. Komt ook omdat ik eigenlijk nooit schilder.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind hem echt vet! Heel part ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    I like it


    Your make-up is terrible

    Supermooi <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    echt vet mooi!


    dream, dare, fly!

    Whoot die is amazing


    We can only learn to love by loving.

    HEBBE HEBBE HEBBE D:


    The economy is suffering, let it DIE!

    omfg!
    weetje hoe ziek mooi! :X


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Hij is echt heel mooi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xD heb je mijn schilderijen nog nie gezien xD vreselijk XD maar hij is echt mooi xD niet zo meisjes achtig doen :P:P


    Life up to your own espectations

    Ik vind hem echt heel erg mooi gelukt. Ik heb tussendoor naar je schets gekeken toen je het topic opende. Serieus ik vind hem echt heel mooi geworden! Super gedaan!


    Wie du mir, so ich dir.

    xDREIST schreef:
    Ik vind hem echt super mooi Ö


    ok