• Aangezien er net een felle discussie was in een persoonlijk topic, lijkt het me handig om er een algemeen topic voor te openen. Dus;
    - Wat vind jij van tattoo's?
    - Zou je zelf een tattoo willen?
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?


    Life is hard and then we die

    oh ik had de laatste niet gezien o;
    Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?
    Nee, straks gaat het uit/ga je scheiden en dan zit je met die naam op je lichaam o.o


    There are several things that I have been doing wrong.

    Wat vind jij van tattoo's?
    Soms zijn ze heel mooi maar soms ook niet
    - Zou je zelf een tattoo willen? nee
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?geen idee een symbol met een mooie betekenis
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's? ik heb er niks tegen. ik vind het alleen een beetje raar om iets voor altijd tenemen wat je gewoon niet meer weg kan haalen.
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    ik denk dat zooooo greepy is als je die ster bent.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt? nee dat zou ik nooit doen, want ik geloof niet dat je je heele leven bij één persoon blijft.


    To The Stars Through Adversity

    - Wat vind jij van tattoo's? Als het niet al te overdreven is vind ik het heel mooi (:
    - Zou je zelf een tattoo willen? Ja
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien? Ik wil al heel erg lang een klein sterretje bij mijn pols, niet orgineel ik weet het. Maar op de 1 of andere manier vind ik dat heel mooi
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)Vind ik een beetje overdreven :X Ookal kan het een betekenis hebben maar ik vind dat je dan net zo goed een tshirt ervan kan kopen ofso
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?Zou ik echt nooit doen


    -

    -Wat vind jij van tattoo's?
    leuuk en kan mooy zyn (:
    - Zou je zelf een tattoo willen?
    Wille wel ma doen niee' bang zyn eh xd
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    een harttj ip d binnekant va me Pols :')
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren.
    Tij te ziieen..
    meestal ni slim want di fase goat 'Meestal' voorby

    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?
    Neeen'

    Ik zou zelf nooit een tattoo nemen eigenlijk. :')

    toch maar niet :P
    vertel?


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat idee vind ik wel supergoed. Dat zouden de enigste namen/data's zijn die ik ooit op me zou laten tatoeren denkik


    Inderdaad.
    Ik vind echt dat het echt een goede betekenis moet hebben, want je hebt 'm je hele leven.
    Dankjewel. :')


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat van je vader vind ik een heel mooi eerbetoon :) Een vriendin van mij 'r moeder is ook overleden, zij heeft nu een vlindertattoo op haar enkel met haar moeders as erin..


    Dankjewel. :]
    Wauw, wat mooi!
    Hoe hebben ze dat gedaan? :]


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Dankjewel. :]
    Wauw, wat mooi!
    Hoe hebben ze dat gedaan? :]
    Al sla je me dood, ik heb geen idee :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Al sla je me dood, ik heb geen idee :P


    Ah, oké, nah, het idee is echt heel erg mooi. :]
    ik heb nog wel even om over na te denken. 8D


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Al sla je me dood, ik heb geen idee :P
    Meestal hebben ze daar een speciale steeknaald voor:'D Die het bijvoegd terwijl de naald de huid ingaat [/goorheid for life :'DD] of ze vermengen het met de verf, dat kan ook.


    Wie du mir, so ich dir.

    - Wat vind jij van tattoo's?
    superleuk :]
    - Zou je zelf een tattoo willen?
    ja, als ik 18 ben of ouder. ik moet er eerst goed over denken. :]
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    ik weet niet, dat moet ik nog kiezen.
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?
    //
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    gekkenwerk.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?
    absoluut niet. je weet niet wat er gebeurt en het kan binnen de kortste keren over zijn. nee dus.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    - Wat vind jij van tattoo's? ik vind het mooi, als het maar niet te groot is. als mensen hun hele lichaam vol laten zetten vind ik het niet meer mooi.
    - Zou je zelf een tattoo willen? ik heb er al 1 =)
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien? heb een muzieknootje op mij rechterbovenbeen
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's? nvt
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen) dat moeten ze helemaal zelf weten, ik zou dat zelf nooit doen.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt? NEE, nooit


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat vind jij van tattoo's?
    Cewl.
    - Zou je zelf een tattoo willen?
    Ja.
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    Ik zou graag een leeuw willen.
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    Moeten zij weten.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?
    Euhm nee. Want het kan ook zo weer voorbij zijn, en dan zit je nog met die tattoo.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    - Wat vind jij van tattoo's?
    Mooi, maar het moet niet té overdreven worden
    - Zou je zelf een tattoo willen?
    Ja (:
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    Waarom weet ik niet, maar ik zou graag een tattoo willen bijvoorbeeld een vlindertje of een hartje met vleugels ofzoiets.
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    Ik weet niet wat ik er van moet vinden.. :'] Natuurlijk een beetje overdreven, maar als hun het echt willen.. Wat doe je eraan? :Y) Misschien doe ik het later ook wel een keer :'D Haha.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?
    Nee o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.