• Aangezien er net een felle discussie was in een persoonlijk topic, lijkt het me handig om er een algemeen topic voor te openen. Dus;
    - Wat vind jij van tattoo's?
    - Zou je zelf een tattoo willen?
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?


    Life is hard and then we die

    - Wat vind jij van tattoo's?
    Kan mooi zijn.
    - Zou je zelf een tattoo willen?
    Denk het niet.
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    Het moet dan iets zijn wat iets voor je betekend of wat je gewoon heel mooi vind.
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?
    Ik heb er niks tegen.
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster
    op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)

    Beetje.. raar.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam
    tattooëren als hij of zij dat wilt?

    Als hij dat wilt, en ik niet, komt er niks van.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 21:14 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Aangezien er net een felle discussie was in een persoonlijk topic, lijkt het me handig om er een algemeen topic voor te openen. Dus;
    - Wat vind jij van tattoo's? Ligt er totaal aan. Ik vind het mooi, zolang het niet te overdreven is en het een betekenis heeft.
    - Zou je zelf een tattoo willen? Ja, opzich wel
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien? Nog geen idee
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. Dat ligt er ook aan. Ben je al 30 jaar fan, dan vind ik het wel kunnen, maar bij tienerbandjes vind ik het bestwel dommig.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt? NOOIT, heel misschien als diegene dood is, en je houd nogsteeds heel veel van diegene

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 21:17 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil een snorretje op mijn vinger dat ik tegen mijn neus kan houden, zo heb ik net een echte snor. En dan moet ik 'm ook niet steeeds opnieuw tekenen ;d

    nee ik wil geen tattoo. gewoon om het feit dat je die dan altijd bij je hebt..en nee dat hoef ik niet.. tenzij er een hele mooie herinnering aan zit..en ik vind het opzich wel dom dat mensen bijv. MJ laten tatooeren.. ik bedoel later heb je er denk ik spijt van.. En ik zou niet mijn partners naam op me willen laten tattooeren, want stel het gaat uit. dan zit je nog opgescheept met die tattoo..
    -en dit denk ik-

    - Wat vind jij van tattoo's? Geweldig.
    - Zou je zelf een tattoo willen? Er zullen er bij mij nog zeker 3 bij komen.
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien? Zal ik wel zien eens het zover is.
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen) Er zit meer achter als je denkt.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt? Volg je hart.

    - Wat vind jij van tattoo's? Sommige zijn heel mooi, andere niet xd
    - Zou je zelf een tattoo willen? Ligt eraan, tot nu toe niet. Het idee dat hij er voor altijd staat vind ik ergens wel be-angstigend ._.
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?Als ik het zou doen, zou ik iets heel belangrijks nemen, op een plaat waar hij goed zichtbaar is :Y)
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's? Ik heb er niks tegen, maar, like, dan loop je er wel de rest van je leven mee ._.
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    Moeten hun weten, maar ik zou het nooit doen. Het is een eerbetoon ja, maar dat vind ik toch wel wat ver gaan =3
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt? Als ik écht 10000% zeker weet dat die partner voor altijd me mijne blijft, ofja, zeker weten kan ik het niet, maarre... als hij de "Ware" is zou ik dat misschien wel doen ja =3

    - Wat vind jij van tattoo's?
    Ik vind ze wel mooi
    - Zou je zelf een tattoo willen?
    Nee
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    -
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?
    Ik vind het zonde van je lichaam. Bovendien, wat je nu mooi vindt, vind je later misschien niet meer mooi. En als je onder de achttien bent moet je nog groeien, als je dan gaat tattooëren zal dat dus heel slecht voor je zijn.
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    Als het een ode aan een artiest is, en als je zeker weet dat je voor altijd naar zijn of haar muziek zult luisteren, vind ik het een heel mooi gebaar. Dat veranderd echter als je "obsessed" van diegene bent of verliefd op diegene bent. Meestal is dat maar een fase en zul je er later spijt van krijgen.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?
    Nee, een ketting vind ik goed, een ring prima, maar ik laat niets tattooëren. Je bent nooit zeker hoelang de relatie zal duren.


    Life is hard and then we die

    - Wat vind jij van tattoo's? Ik zelf vind het prachtig als het er niet OVER gaat, daarmee bedoel ik echt heel het lichaam + Kaal laten scheren om je hoofd ook te tatoëren.
    - Zou je zelf een tattoo willen? Ja.
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien? Ehm, daar heb ik al heel lang over zitten nadenken maar ik ben er nog altijd niet uit... Zowiezo laat ik 13.07.08 op m'n pols tatooëren en daar ben ik dan wél 200% zeker van.
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's? /
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)? Ehm, tja... dat moeten die mensen dan maar weten. Als ze er later maar geen spijt van zullen krijgen.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt? Nee, écht geen denken aan. Je bent nooit of nooit zeker van een relatie en ieder moment kan hij je in de steek laten, dus nee. Een tattoo heb je voor heel je leven, een relatie niet.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    - Wat vind jij van tattoo's? Wel leuk, maar soms overdrijven ze wel :'D
    - Zou je zelf een tattoo willen? Misschien een kleintje maar dat weet ik nog niet.
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?Weet ik ook nog niet x'D
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's? /
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)Pf, ze doen maar.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt? Nooit Never Jamais.


    - hoi ;D

    - Wat vind jij van tattoo's?
    Ik vind sommige wel mooi. Andere weer niet.
    - Zou je zelf een tattoo willen?
    Misschien als ik iets goeds tegen kom.
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    Misschien een zinnetje, of een voorwerp die heel erg veel voor me betekent.
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?
    /
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    Als ze er maar gelukkig van worden. Zelf zou ik het nooit doen.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?
    Nee.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik vind het wel mooi voor eentje , maar niet zoals bijvoorbeeld trace cyrus ...
    ieeeeuw :/
    sorry ik vind hem degoutant :S
    mr ik zou het zelf ooit nooit laten zetten,
    ik kan niet zo goed tegen pijn :'D
    een vriendin van me heeft een tattoo laten zetten zonder dat haar ouders het wisten , dat is ook niet het juiste denk ik :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind ze mooi, vooral als er echt een betekenis achter zit.
    Jazeker.
    Omdat ik die herinner aan mijn vader.
    Ik wil in mooie, sierlijke letters, op de onderkant bij mijn pols, Daddy of Daddy I miss you
    en dan: 08/09/'67 - 03/07/'08.
    Ik vind dat die mensen het zelf moeten weten, en er zit misschien een betekenis achter?
    geen idee.;p


    -

    Esmaye schreef:
    Ik vind ze mooi, vooral als er echt een betekenis achter zit.
    Jazeker.
    Omdat ik die herinner aan mijn vader.
    Ik wil in mooie, sierlijke letters, op de onderkant bij mijn pols, Daddy of Daddy I miss you
    en dan: 08/09/'67 - 03/07/'08.
    Ik vind dat die mensen het zelf moeten weten, en er zit misschien een betekenis achter?
    geen idee.;p


    Dat idee vind ik wel supergoed. Dat zouden de enigste namen/data's zijn die ik ooit op me zou laten tatoeren denkik


    Your make-up is terrible

    Esmaye schreef:
    Ik vind ze mooi, vooral als er echt een betekenis achter zit.
    Jazeker.
    Omdat ik die herinner aan mijn vader.
    Ik wil in mooie, sierlijke letters, op de onderkant bij mijn pols, Daddy of Daddy I miss you
    en dan: 08/09/'67 - 03/07/'08.
    Ik vind dat die mensen het zelf moeten weten, en er zit misschien een betekenis achter?
    geen idee.;p
    Dat van je vader vind ik een heel mooi eerbetoon :) Een vriendin van mij 'r moeder is ook overleden, zij heeft nu een vlindertattoo op haar enkel met haar moeders as erin..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat van je vader vind ik een heel mooi eerbetoon :) Een vriendin van mij 'r moeder is ook overleden, zij heeft nu een vlindertattoo op haar enkel met haar moeders as erin..
    hoe doe je zoiets Ö ?
    mr wel een heel erg mooi gebaar!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H