• Aangezien er net een felle discussie was in een persoonlijk topic, lijkt het me handig om er een algemeen topic voor te openen. Dus;
    - Wat vind jij van tattoo's?
    - Zou je zelf een tattoo willen?
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?


    Life is hard and then we die

    Seel schreef:
    (...)hoe doe je zoiets Ö ?
    mr wel een heel erg mooi gebaar!
    Ik heb geen idee :P maar idd, een heel mooi gebaar ^^ en alleen om die reden zou ik ooit een tattoo willen.


    Life is hard and then we die

    Ik wil op mijn 16e of 18e verjaardag een dik, 'middeleeuws' boek, opengeslagen, met in een van de bladzijdes 'once upon a time', en uit het boek vloeien muzieknoten van een stuk uit het lied meadows of heaven van Nigtwish. Dat staat voor alles wat ik ben en waar ik om geef.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 21:23 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat van je vader vind ik een heel mooi eerbetoon :) Een vriendin van mij 'r moeder is ook overleden, zij heeft nu een vlindertattoo op haar enkel met haar moeders as erin..

    dat is echt een mooi..!

    Screwed schreef:
    Ik wil op mijn 16e of 18e verjaardag een dik, 'middeleeuws' boek, opengeslagen, met in een van de bladzijdes 'once upon a time', en uit het boek vloeien muzieknoten van een stuk uit het lied meadows of heaven van Nigtwish. Dat staat voor alles wat ik ben en waar ik om geef.
    Wow! Vet leuk idee :D


    Life is hard and then we die

    - Wat vind jij van tattoo's? Ik vind een kleine tattoo best wel mooi, mensen die helemaal volstaan vind ik overdreven.
    - Zou je zelf een tattoo willen? Nee, Als je het beu bent, zit je er maar mee.

    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?[/b][/i] Ik heb niets tegen tatoo's, ik zou het zelf gewoon niet laten zetten.
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren.
    Ik vind het wat ver gaan. Maar goed, het is ieders beslissing.
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt? Nee, nooit.
    Als het uitgaat tussen jullie, zit je daar met zijn naam op je lichaam.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    - Wat vind jij van tattoo's? Mooi ^^ sommige e :p
    - Zou je zelf een tattoo willen? Ik wil er dolgraag 1 ma mag ni want ben er allergisch aan :(
    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien? -
    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's? -
    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen) Het is hun lichaam dus ze doen wat ze wille xD
    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt? A nee ik kan ni e xD


    Stop wishing, Start doing..

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wow! Vet leuk idee :D

    Thanx. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Ik wil op mijn 16e of 18e verjaardag een dik, 'middeleeuws' boek, opengeslagen, met in een van de bladzijdes 'once upon a time', en uit het boek vloeien muzieknoten van een stuk uit het lied meadows of heaven van Nigtwish. Dat staat voor alles wat ik ben en waar ik om geef.
    wooow daar is duidelijk heel goed over nagedacht , het intrigeert mij , super idee : D

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 21:25 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)wooow daar is duidelijk heel goed over nagedacht , het intrigeerd mij : D
    wat is dat XD?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)wat is dat XD?

    Vroeg ik me ook al af.. Intigreren? O.O wazda.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat vind jij van tattoo's?
    Mooi, vooral als ze een bepaalde betekenis voor mensen hebben.
    Zou je zelf een tattoo willen?
    Ja, graaaag :3
    Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    Een tekstje/woordje op beide polsen, bijvoorbeeld 'love' + 'hate' ofzo, of een motiverende/veel betekende tekst. en dan misschien in White Ink, want dat is mooi en kan je nog gewoon werk mee krijgen.
    Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?
    Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    Ligt eraan hoeveel die ster voor je betekend, maar meestal vind ik het nogal dom, want over een tijdje vind je diegene niet meer leuk en je moet er voor altijd mee rondlopen -of je moet hem weg laten halen.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Screwed schreef:
    (...)
    Vroeg ik me ook al af.. Intigreren? O.O wazda.
    euh het boeit mij x'D het fascineert mij x'D whaha x'D
    nee echt kvind echt mooi :p


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)euh het boeit mij x'D het fascineert mij x'D whaha x'D
    nee echt kvind echt mooi :p

    Ahzo. ghehe. Ik ook, en daarom wil ik hem n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat vind jij van tattoo's? Ik vind het een hele goede manier van uitdrukking van de persoonlijkheid, mits het op de goede manier gebeurd. Doelloos niet-betekenisvolle plaatjes uitkiezen uit een boek zegt natuurlijk ook iets over het innerlijk van die persoon.
    Zou je zelf een tattoo willen? Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien? Heb er al 3, allemaal zelf ontworpen/getekend. Wat het precies zijn, dat doet er niet toe want ik hoef geen copycats :'D. En ik wil er nog meerdere, maar die zullen nog even op zich laten wachten.
    Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tatoeëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen) Dat moeten zij helemaal zelf weten. Zij lopen er de rest van hun leven mee rond. Als (bijvoorbeeld)MJ veel voor hen betekende en zij denken dat ze daar gelukkig van worden dan moeten ze dat doen. Maar sommige mensen doen dit soort dingen, omdat ze dan denken dat hun verdriet daardoor verdwijnt. Maar in de meeste gevallen word dat alleen maar erger. Het is permanent en je zult er iedere week dag in dag uit weer tegen aan kijken.
    Zou jij je partners naam op je lichaam tatoeëren als hij of zij dat wilt? Hangt ervan af op wat voor manier. En wat mijn partner voor mij betekend en op wat voor vlakken. Want eigenlijk als je het even heel zwart wit zegt zijn al mijn tatoages namen. Ze zeggen stuk voor stuk iets over bepaalde personen. Personen die ik verloren ben, dingen van vroeger die ik los wil laten of juist overheen gegroeid ben. Dus in feite als je een tatoeage neemt ter nagedachtenis van een anders zet je ook zijn/haar naam indirect op je lichaam.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 21:35 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat vind jij van tattoo's?
    Sommige zijn mooi, andere niet.

    - Zou je zelf een tattoo willen?
    Misschien, maar doet echt pijn.

    - Zo ja, waarom en hoe zou het eruit moeten zien?
    weet ik nog niet, enkel dat er waarschijnlijk geen kleur inzit.

    - Zo nee, waarom niet en wat heb je tegen tattoo's?
    /

    - Wat vind je van mensen die hun favoriete ster op hun lichaam laten tattooëren. (Denk aan de overstroming van MJ-fans die dat nu doen)
    Moeten zij weten. Bedoel, hij kan veel voor hen betekent hebben en nu hij er niet meer is, proberen ze hem zo bij hen te houden.

    - Zou jij je partners naam op je lichaam tattooëren als hij of zij dat wilt?
    Nee.


    You are the poetry Shakespeare was missing.