• hey hey ik heb een idee voor een nieuw verhaal , maar ik weet het eigenlijk nog niet zo zeker , hier even een inleiding ,

    Ik woon al mijn hele leven in Forks ,het is een saai stadje maar s'avonds is er altijd wel iets te beleven ,
    Op school kijk ik altijd even op het prikbord, ineens word ik woest verstoord uit mijn dagdroom , er komt een meisje naast me staan genaamt Bella , ze is wel bekend op school omdat ze bij de 'Rare' groep zit , en ze heeft iets met de leukste knapste jongen van de school , nou jah van geheel Forks , ze kijkt me even aan en ik glimlach , bij haar kan er geen glimlachje vanaf en ze loopt weer verder .

    Hmm Oh leuk een danscompetitie , EXTRA PUNTEN !!!!, 'Bla bla bla , iedereen met een slecht cijfer moet beslist meedoen'
    Oke ik dus ook SHIT leuk voor Extra punten maar ik wil niet meedoen , moet ik vast met zo'n domme idioot gaan dansen , daar zit ik echt niet op de wachten .


    Wat vinden jullie ervan iets opte merken zeg het dan eerlijk zijn en ik moet ook nog een paar namen hebben voor een meisje en voor een jongen REACTIE's altijd welkom ;)

    (K) XoXo-K


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey