• Waarschijnlijk zijn er nou afschuwelijk veel topics over school en leerkrachten en lessenroosters enzo, maar ik wil mijn dag toch even kwijt kunnen x_x

    School begon vandaag 25 min. later, wat betekend dat ik me dus nog eerst 25. min langer moest gaan vervelen en depressief voelen op de speelplaats. Daarna toen de bel ging werden we in klassen verdeeld en zoals verwacht zitten nu alle mensen die humane doen samen. Nog steeds met de vier stomste bitches van vorig jaar, 1 nieuwe op onze school, 4 nieuwe die overgegaan zijn van een andere richting naar Humane en 1 die weggegaan naar een andere school.

    Dan hadden we de twee eerste lesuren titularisuur, wat dus inhoud dat je je moet gaan voorstellen en kennismaken. Maar iedereen kende elkaar al, behalve Naomi, dat was dus die nieuwe. Wat zorgt voor een afschuwelijk saaie kennismaking :') en toen moesten we het lessenrooster overschrijven, wat dus kakkerkut is x_x we hebben op dinsdag, vandaag dus, vroege middag wat betekend dat je moet gaan sameneten met de middenklassers en je dus ook vroegere middagpauze hebt en 3 uur in de namiddag in plaats van 2. Ik heeft haat aan vroege middagen.

    Daarna hadden we speeltijd, vonden we Laura niet meer omdat die blijkbaar met Gemma naar de directeur was gegaan en ze daar de hele pauze hebben gestaan omdat er zo'n gigantische rij was van allemaal mensen die van klas wouden veranderen, dus liepen we de hele speeltijd met 2 rond op zoek naar Laura en Gemma en stopten we ondertussen eens bij andere mensen om hun gezaag over hun klas te horen :') maar Marlies en Chintana zitten in iedere geval niet bij Thomas in de klas, wat ze absoluut niet wouden. Maar dan weer wel met alle huppelkutten.

    3e lesuur hadden we frans van mevrouw Kengen, die wel leuk is, alleen versta ik echt geen woord van wat ze zegt. Surprise surprise, moesten we weer kennismaking doen, terwijl iedereen elkaar al kent. Dus moesten we het op een andere manier doen en vertellen over u buur en dan 1 ding fout zeggen en toen moesten de andere van de klas wat fout was. Wat spijtig dat ik geen frans kan.

    4e lesuur hadden we wiskunde van mevrouw Verhoeven, een zaagwijf met een F-cup, ik meen het x_x dus als ze op het bord moet gaan schrijven, schuurt ze er met haar borsten tegen aan en zien ze helemaal wit van het krijt :') Maar zij begon dus 45 minuten lang te praten op een heel eentonige manier over dat we onverwachte toetsen gaan krijgen en we elke avond onze les moeten doornemen en we hebben 3 verschillende boeken van wiskunde en het eerste dat we gaan 'behandelen' is meetkunde x_x ik heeft haat aan meetkunde!

    5e lesuur was dus onze vroege middag met de middenschool. En toen riepen ze door heel de refter door; 'De volgende persoon mag even naar voor komen om zijn boterhammetjes te komen halen,.....' en natuurlijk iedereen aan het lachen met die arme jongen :') en na het eten gingen we naar buiten, maar echt je verveelt je dood daar met die kleine piepers erbij, dus gingen we doen alsof we handschoenen zochten en de klassen binnenkijken, maar na een tijd word je dat ook wel beu, dus gingen we vanonder in de C-blok zitten op de trappen. En toen kwam er nog een jongen bij zitten, Nick, samen met nog twee meisjes, Floor en die andere haar naam weet ik niet. Maar die denken dus dat ze ongelooflijk populair zijn en dat ze alles mogen. Dus die Nick gaat naast Laura zitten en zegt tegen Floor dat ze naast hem moest gaan zitten en dat kind bekijkt ons heel vies en zegt dan 'daar kan ik wel niet naast gaan zitten, hé, er is geen plaats' dus duwt die Nick zomaar Laura haar benen opzij zodat Floor naast hem kon gaan zitten x_x en toen zijn we maar wat hoger op de trappen gaan zitten :') nou, ik niet, ik was te lui om me te verplaatsen. En toen kwamen Chintana en Marlies uit de refter en zijn ze ook bij ons komen zitten en hebben we wat gepraat :x

    6e lesuur had de bovenbouw dus middag, behalve wij, wij hadden terug les en ik geloof dat we bio hadden. Bio was zo kut x_x we hadden afgesproken dat we met vier aan een bank zouden gaan zitten, maar alle banken voor vier personen waren al bezet, waardoor ik Bianca en Laura aan banken van 2 gingen zitten en ik dacht dat Laura naast mij kwam zitten, maar omdat ze tijdens wiskunde al naast mij had gezeten, ging ze naast Bianca zitten en zat ik dus alleen . En nou komt het kuttigste; het zijn onze vaste plaatsen voor een heel jaar en we kunnen niet meer stiekem wisselen, omdat we onze plaatsen moesten opschrijven x_x oh en de leerkracht is ook nog eens heel stom.

    En toen ik op weg ging naar het 7e lesuur was er een jongen achter mij die in het eerste leerjaar in mijn klas zat en ging hij 'Lize De Bock' zeggen en toen ik achterom keek, keek hij heel snel weg x_x dus dan zeg ik maar 'Dag Wout' en dan negeert ie me x_x

    7e lesuur hadden we engels van een heeeel lieve leerkracht, toch 1 leuke :') en toen moesten we weer kennismaking doen, dus weer iets anders gaan verzinnen en dan had ze bedacht om vijf woorden op vijf verschillende papiertjes te schrijven, dan alle woorden van iedereen gaan mengen, je met twee te zetten en elk 7 woorden nemen en daarmee een verhaal vormen :') gelukkig zat ik bij Bianca die engels sprak, alhoewel ik ook wel redelijk goed ben in engels (: maar omdat niemand een heel lang verhaal had, moesten we elk appart een papiertje uit de doos pakken en daarover vertellen, tot ze stop zei x_x

    8e lesuur hadden we informatica van meneer Maley, die ook nog wel meevalt, maar we moesten al direct een powerpoint presentatie gaan maken en die tegen volgende week afhebben en we moesten groepjes vormen van 3 en twee van 2, dus moest Iris naar een andere groep gaan met de gehate van de klas en de nieuweling. En wij doen over de titanic een presentatie :3

    Tadaaaaa, ik haat 1 september (:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:39 ]


    All was well.

    ik vond het wel leuk vandaag (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Oeww, kut! :X

    En mijn ma haar achternaam is Verhoeven. :'D


    Let the Night embrace you

    Kzit in e KakKlaz :'D

    Mijn dag wil je niet eens weten, k*tdag :X ><


    -

    Ik wil terug naar mijn oude school ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BananaBunny schreef:
    Ik wil terug naar mijn oude school ><


    waarom dan? :X


    -

    oh ^^ bij mij viel het best mee (:


    it's ok to be gay!

    bij mij viel het ook redelijk mee. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wow ><' Van het 4e lesuur vond ik wel grappig x'D
    Ik had ook een kutdag, morgen btw ook .__.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik lees jou tekst niet,omdat hij te lang is en ik binnen een minuut van de pc moet, maar ik weet wel dat jij zo naar school uitzag, ghahaha .


    Some people make the world special just by being in it

    Ik haat eerste schooldagen en ik haat mijn lessenrooster. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker