• heey,....iedereen kent TMF, en de dag top 5... miss is hier al een topic over geweest ik weet het niet.... Vroeger stond TH altijd op 1 in de dag Top 5... En nu is dat niet meer zo, de tweede plaats zou ik nog tof vinden en de 3de ook... maar ze staan op de 5de plek! willen jullie alstublief ( als jullie niet wille, geen probleem, ik vraag het maar...) stemmen op hun, zodat ze miss een keertje terug op 3 of 2 of miss nog eens op 1 zouden staan... Kunnen we bewijzen dat er echt nog Die-harde-Fans van hun bestaan!
    de link-->
    http://www.tmf.be/v4/tv/dagtop5

    alvast veel dank...x

    Ik vind dat je de andere fans ook wel eens een kans mag geven zodat hun favorite band op 1 mag staan ! xD Het is al een jaar fzu dat ze altijd op 1 staan, & het is altijd het zelfde liedje ! Okee daar kunnen de fans niks aan doen, maar, ik vind dat de andere fans ook een kans mogen krijgen ^^ Ik heb niks tegen TH ofzoo hoor, maar gewoon, ik vind dat ze die 1ste plaat mogen verdiennen ^^

    ik vind dat het niks heeft te betekenen dat TH niet op 1 2 of 3 staat. het is toch hoe wij de fans de muziek vinden. en ik weet zeker dat TH ook wel weet dat ze genoeg fans hebben die hun helemaal (yeah) vinden.

    ik vind dat het niks heeft te betekenen dat TH niet op 1 2 of 3 staat. het is toch hoe wij de fans de muziek vinden. en ik weet zeker dat TH ook wel weet dat ze genoeg fans hebben die hun helemaal (yeah) vinden.