• Dat sommige die-hard fans er niet tegen kunnen als de gene waarvan ze fan zijn een vriendin heeft. Dan is het gelijk: Ik haat haar, ze moet dood blabla. Het kan aan mij liggen, maar als je fan van iemand bent gun je diegene toch dat ie gelukkig is?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Kickson schreef:
    (...)

    Heeft Yu van CB een vriendin?
    Ik wist daar nog niets van. En hoe dom kan je zijn, verklikken in welke buurt ze wonen --'


    Ja Vanessa Barbara aka Dolly Christ
    Echt ze zei ergens in '...'
    ja ik ga niks zeggen anders hebben we stalkers & die bulletin op Myspace zal toch weg zijn :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik zou het ongelofelijk moeilijk mee hebben, moest Bill een vriendin hebben.
    Maar langs de andere kant zou ik niks anders willen dan dat hij een vriendin zou hebben, want hij wilt het echt supergraag.
    Zolang het meisje hem goed behandelt en hem gelukkig maakt, zal ik ermee proberen leven.
    Ik heb liever dat Bill met een lach op z'n gezicht loopt, dan dat hij verdrietig is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    best wel zielig eigenlyk; ik bedoel celeb's zullen echt nieet verliefd worden op ons minderdanminder bekende mensen,, helaaas:X

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 19:59 ]

    Think so, maar ik ben niet echt zo'n die-hard fan van iemand eigenlijk. Tenminste, het gaat mij meer om de muziek dan om de personen die erachter zitten - al zijn die vaak onbetwiste genieën.


    History is not hatred.

    dat is volgens mij bij bijna elke fan xD

    toen ik vroeger zo enorm faxcking obsest was op bill kaulitz was ik ook altijd bang dat hij een vriendin zou hebben, ik gunde het hem wel. maar was gwn depresief door t idee. en,, zoveel anders
    naja,, die tijd is over,, yeah! ;o


    Second star on the right and straight on till morning

    XxLegendxX schreef:
    (haha dit is mijn theorie..)
    Je kunt het kind of vergelijken met verliefd zijn . Als jij heel erg verliefd op iemand bent, en hij krijgt opeens met een ander meisje, is bij de meeste mensen,denk ik, de gedachte niet: Oh ik ben blij voor hem. maar eerder stiekem: Kutwijf.
    net zoals je meestal hebt als je ex een nieuwe vriendin krijgt, terwijl je nog gevoelens voor hem hebt. Dan denk je denk ik sneller aan je eigen geluk, dan die van hem. op zo'n moment.

    ik denk dat die-hard fans ook zo'n soort gevoel hebben voor de celebs. Dat ze zo veel met ze bezig zijn, allemaal posters, telkens aan ze denken, erover praten. Gewoon hun hele leven met die celeb erbij invullen.
    Dat ze daardoor een soort innerlijke band met ze gaan voelen (Alsof ze contact hebben)en hele sterke gevoelens voor ze ontwikkelen (zoals, hij is dé perfecte man voor mij en dergelijke)
    En als je dan hoort dat die celeb een vriendin heeft dat je dan een soort wakker wordt geschud. en dat het dan voelt alsof hij je hart heeft gebroken, ookal ben je nooit samen geweest. door al dat obsessede gedoe komt het dan heel hard aan denk ik.

    Njaa dat is mijn theorie ervoor :]
    Ook wel geobsedeerd te noemen denk ik.
    ik ben er een verhaal over aan het schrijven, vandaar dat ik me erin aan het verdiepen ben ;)


    en dan kan je altijd ook nog gewoon jaloers zijn, en meer aan je eigen geluk denken dan die van de celeb haha :'] (om een lang verhaal kort te maken)


    amen


    Stop holding me under and let me breathe.

    Striflicious schreef:
    Whaha idd, neem Georg als voorbeeld. Hij heeft een vriendin nu, maar ik ben juist blij voor hem^^


    heeft georg een vriendin??? *schaamt zich diep omdat ze dat niet weet* ...maar ben het helemaal met je eens...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    precies met Robert Pattinson en Kristen Stewart, ik mocht Kristen ook echt totaal niet, maar ik wenste ze toch geluktoe^^
    nu ik meer dingen van KS heb gezien, mag ik haar ook wel meer. (:


    It's not the same without you.

    Wat mij opvalt is dat Dakota een dik verwend kind is O-O
    sorry dat moest x3


    You let your dreams die. You are the forgotten. <3

    YorickLove schreef:
    (...)

    amen


    Allebei mee eens. Zoals ze zegt. AMEN


    You let your dreams die. You are the forgotten. <3